Tuesday, October 18, 2011

telefon ganti kamera


assalamualaikum

HARI ini semua orang boleh jadi jurugambar - terima kasih kepada kamera telefon bimbit. #iklan.

aku sebagai manusia yang masih belum mampu untuk memiliki kamera sendirian berhad lagi.  jadi aku masih menggunakan kamera telefon bimbit untuk menangkap gambar.  T_T

hasilnya memanglah tak berapa kualiti.  kabur. tapi ada aku kesah.  haha.  kesah jugaklah.  sekarang ni tengah gigih kumpul duit nak beli kamera sendiri.  insyaAllah.


c910

dah sekian lama aku guna telefon ni.  kamera nya cantik.  5mp.  banyak berjasa.  tapi sekarang dia merajok sebab aku ada yang baru.  jadi dia macam nak rosak je.  haha.

telefon ni masih digunakan sebab ada cermin ajaib.  tengok ni.


jadi tak perlu susah payah bawak cermin.  ^^


kawan baru.  kamera 2mp je.  tak cantik.  gambar memang kabur dan kurang cantik.  tapi masih juga tangkap berjuta gambar guna telefon ni. ^^


hasil daripada telefon samsung corby II.  kabur.

^^


terima kasih. sila baca lagi -_-

19 comments:

ShahzCudin said...

kamera kt hp ok la bg org2 yg xpntingkan kualiti gmbar..klo nak btol cntik mmg kena bli kamera btol la..

Pen MErah said...

samsung biasenye patut ok kan kualiti dia? akak dh lame x gune kamera kat hs cz salunye hang.muahahaha

Lelaki Godang (Ahmad Taufik) said...

hahahahaha.

farah izwani said...

@ShahzCudin :
meme le kena beli.
tengah gigih mengumpul duit ni. haha

farah izwani said...

@Pen MErah :
ala akak dah ada dslr. hihik

farah izwani said...

@Lelaki Godang (Ahmad Taufik) :
ape pasal lu gelak sakan?

Lelaki Godang (Ahmad Taufik) said...

samsung buat apa? beli la HTC mcm abe mu nak beli. hahaha

farah izwani said...

@Lelaki Godang (Ahmad Taufik):
oi bak mari duit lah baru cerita. haha

Wani said...

saya tak ada handphone, haha. percaya tak?
ekekeke

budak penjara said...

camera ni tngok atas model gak la..klu cantik, pakai je camera pe2 pn kn..yg pasti bukan ko la model yg aku maksudkan..haha

ILA HonEyBuNNy said...

ila dah komen belum eh...sebab tadi tenet down....dah la tersalah eja nama...hehe

ILA HonEyBuNNy said...

ok belum..hehe

kumpul wit jangan xkumpul...hehe..

ila dulu pun kumpul wit beli kamera...ngeh3...betul kata im..tgk quality camera tu gak.....;)

Fad said...

hp sony mmg camera jelas giler...kalah jenama lain...

farah izwani said...

@Wani :
percaya. wani masih gune public fon kan. ekeke

farah izwani said...

@budak penjara :
eleh aku tawu ko maksudkan aku.
wakaka

farah izwani said...

@ ILA HonEyBuNNy :
haha. ila komen 2kali. hehe
tengah kumpul lah ni. :)

farah izwani said...

@Fad :
yep. memang kamera nya cantik kan.

asfira aminuddin said...

babe, mmg ada certain camera mmg cantik. and bila kita nak tuka hp baru pun, rasa kena pikir bnyak kali or guna 2-2 je. haha.

msat said...

htc htc..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia