Tuesday, October 4, 2011

sesi menghapuskan duit. lalala.


assalamulaikum semua.

hai hai.  haih rasa rindu gila nak menulis kat belog kuno ni.  lama sangat dah tak jenguk belog ni.  blogwalking pon tak sempat.  sorry semua.  *bajet macam blogger famous plak dah.* wakakaka.

minggu lepas minggu yang tersangat busy bagi aku.  kerja beratur ratur mintak pelempang.  haha.  penat tahu tak?  minggu ni pun mungkin sibuk lagi.  semua nak urgent urgent.  ingat gua robot ke.  brrrrrrr.

eh dah kenapa nak marah marah.  dah nama pun keje.  dapat apa kan asyik merungut je.  keke.  time gaji masuk baru rasa kerja itu seronok.  hahaha.

bagi menghilangkan tension, aku tak mensia siakan hari ahad.  keluar sepuas puasnya.  beli pun sepuas puasnya.  dah habis duit senyap je lah.  hujung bulan pinjam abah.  erk.  teruk bebeno nya.

dari pasir gudang ke kota tinggi ke jusco tebrau ke plaza angsana dan akhir sekali ke mekdi.  penat dan seronok.

si pengajak.  dan aku tak menolak.  keke.

jem

takut lupa tempat parking.  jadi wajib ambil gambar.  banyak makan semut.

taraaaa.  duit dah habis dah.  lalalala.  eh eh ben10 lah kan cadar aku.  kuikui.

tujuan sebenar nak cari hadiah umi dengan mak.  terbeli pulak barang sendiri.  kehkeh.

entry busan.  tak tawu nak hapdet ape.  kbai.



terima kasih. sila baca lagi -_-

4 comments:

miss UnGu said...

amboi.kemain seronok shooping.sbtu ni wet bnje kite ade x?hehe

ILA HonEyBuNNy said...

waduhh..banyaknya shopping..hehe

ne jeles neh....patot la diam ja ritu...hehe...rindu tau..ngeh3

farah izwani said...

@miss UnGu :
keke. macam dah habis je. hehek.

farah izwani said...

@ ILA HonEyBuNNy :
sobsob.
terharu ada gak orang rindu kite. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia