Thursday, September 8, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY # 11

.

teman yang banyak boleh diibaratkan seperti pasir pasir di pantai
tetapi teman yang satu adalah mutiara di antara pasir pasir itu.

kamu adalah mutiara. :)
tc



terima kasih. sila baca lagi -_-

12 comments:

Umie Artoqiemie said...

saya mutiara ? bukan mutu sami?

wah.. tq..

ILA HonEyBuNNy said...

nak jadi mutiara itu...hehe

yang tinggi nilainya...;-)

farah izwani said...

@Umie Artoqiemie :
haha.
mutusami pon boleh. :)

farah izwani said...

@ILA HonEyBuNNy :
sangat sangat tinggi nilainya.
tak semua dapat. :)

aleen aiden said...

aku mutiara kan?!


kan?




kan?




*ugut sambil letak pisau kat leher kau.keh3 :P

Oppa Kudin Nz said...

oppsss..sy mutiara ke..
mahak tuu..chewahh..haha^^

Edy Zaidi said...

"kawan" yang hakiki tidak ternilai harganya

kura said...

sy mutiara? ouch. ampu je ni hahah

farah izwani said...

@aleen aiden :
ha. aku gunakan kuasa tendangan hebak aku. haha

farah izwani said...

@Oppa Kudin Nz :
kau kaca. lalalala

farah izwani said...

@Edy Zaidi :
thats right. :)

farah izwani said...

@kura :
haha. ampu mintak komen. keke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia