Thursday, September 8, 2011

menghargai erti persahabatan


sahabat yang baik tak sama yang terbaik.

itu ayat untuk kau yang paling aku sayang.  aku tahu yang kau tahu itu.  tapi aku tak tahu kenapa kau buat macam tu.

adakah sengaja untuk menyakitkan hati aku atau mengorek rahsia atau ape ape?  aku perlukan penjelasan itu dari mulut kau sendiri.

bukan niat aku untuk bergaduh.  bukan niat aku untuk menjauhkan diri dari kau.  tapi aku sangat sangat terasa dengan sikap kau.

kau tahu yang aku sangat sayangkan kau.  paling percayakan kau.  sampai semua benda aku cerita kat kau.  

tapi kenapa aku rasa kau macam tikam aku dari belakang.?

kau tahu aku tak suka dia.  aku dah pernah pun cakap kat kau.  sebab sebab aku tak suka dia semua berkait dengan peribadi aku.  tapi kenapa kau pergi kat dia?  mesranya kau dengan dia sumpah buat aku cemburu sampai menitiskan air mata.

kat mana lagi aku nak luahkan?  teman lelaki.  dah pun aku luahkan.  dia pun tak setuju dengan cara kau tu.  

sungguh aku tak faham apa yang kau maksudkan.  menggigil rasa badan bila aku tengok semua tu.  apa tujuan kau?

ok aku dah tahu dah.  untuk sakitkan hati aku.  tahniah lah kau berjaya.  cuma aku takkan balas.  sebab aku sangat sayangkan kau.  noktah.

jaga diri baik baik.  kalau masih ada jodoh kita bersama, akan bersama.  kalau kau nak mencari yang lain.  aku tak dapat halang.  :)

imbas kembali semua kenangan kita bersama.  i love you so much.  khas untuk kau sahabat yang paling aku sayang.





terima kasih. sila baca lagi -_-

6 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

ne betul3 untuk sahabat neh..

mengapakah dia tikam dri belakang? oh tidak...

Ahmad Taufik said...

tak phm -.-

msat said...

tak payah paham la ahmad taufik..-_-

terima kasih=. sila baca lagi..

sedih sayang...

Ahmad Taufik said...

haha. dah terbaca, kena la komen. :D

kura said...

klu nk tikam2 belakang bukan kawan dah tu. heheh

farah izwani said...

manusia terdekat je paham. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia