Wednesday, September 21, 2011

dah besar nak jadik ape?

assalamualaikum


situasi berlaku di dalam kereta.
baru lepas hantar adik pergi klinik.

kakak     :  adik dah beso nak jadi doktor tak?  
adik        :  taknak lah.
kakak     :  habis tu nak jadik polis ke askar?
adik        :  taknak.  
kakak     :  habis dah beso adik nak jadik ape?
adik        :  nak jadi otomeng.
kakak     :  otomen ape?
adik        :  otomeng taro.
kakak     :  kenapa nak jadik otomen?
adik        :  sebab nak wawan (read lawan) akcace (read raksasa)
kakak     :  kalau macam tu takpayah belajo tinggi tinggi lah.  nak jadik otomen je.
mummy  :  kena lah belajo tinggi tinggi gak.  nak g bulan lawan raksasa.  bakal angkasawan jugak ni.
kakak     :  hahahaha.


dasar bebudak kecit.  pengaruh tv sangat.  boleh ke jadik ultraman?  aku nak jadik ultraman seben.  eh pengaruh jugak dah.  kuikui.


dengan kuasa bulan, tukar adik jadik otomen.

ha lawan lah raksasa cenonet tu.  kehkeh.

kbai.

terima kasih. sila baca lagi -_-

13 comments:

kura said...

amboi. cita cita 2 dlm 1! jadi otomen + angkasawan. hahah.

er. comel la plop itu lukisan!

farah izwani said...

@kura :
haha. cita cita tinggi kan?
comel kan macam aku? erk.

Afiqa Dayana said...

haha mesti selalu tgk cite otomeng ni ~

farah izwani said...

@Afiqa Dayana :
selalu sangat.! fanatik habis. haha

myhatiku said...

awat adek hang neyh loghat t'ganu pulok..otomeng jadinye..aha;p

farah izwani said...

@myhatiku:
haha. entoh le. (:

alyaclumsy said...

hebat cita2 dia, hihi

Umie Artoqiemie said...

aku pong nak jadi otomeng gak..

Edy Zaidi said...

haha...dah lama xlayan ultraman...ada lg ke skrg kat tv?

farah izwani said...

@alyaclumsy :
haha. hebat gilak.

farah izwani said...

@Umie Artoqiemie :
otomeng umie. keke

farah izwani said...

@Edy Zaidi :
takde kot. cd melambak lah. haha

ILA HonEyBuNNy said...

hehe..kelakar kan kalau dgr jawapan budak2 neh...ngeh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia