Saturday, July 23, 2011

speechless



aku tak tahu lah nak menangis ke ape.  tapi airmata dah bergenang.

terasa hati.  aku stalker kau.  aku baca semuanya.  siapa dia?

dia spesel ke untuk kau?  kenapa kau cari dia bukan aku?  kenapa nak bagi dia bukan aku?




airmata yang bergenang tak boleh tahan lagi.  dah mencurah curah.

kepala otak ligat fikir perkara negatif.  terluka.  hari itu kata kata kau.  hari ni tulisan kau.  kecewa.



lidah kelu.  otak beku.  hati bengkak.

bila cemburu datang airmata pasti jatuh.

salah aku ke.

memang aku terlalu cemburu.





terima kasih. sila baca lagi -_-

6 comments:

arabella said...

ape lagii jom g karoke...gerenti ilang sedih...hehe

ILA HonEyBuNNy said...

sob3,,,

lap air mata jugak neh...sedih jugak..huwawwa

perempuan kan..mesti la kuat cemburu...;-)

msat said...

nape?

FARAH IZWANI RAMLI said...

@arabella :
aah lame tak g karok.
haih.
teman lelaki sila bawak saya.

FARAH IZWANI RAMLI said...

@ila honeybunny :
tak banyak sikit mesti ada kan ?;)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@msat :
sebab awak lah. ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia