Saturday, July 23, 2011

kehilangan dua orang sekaligus -_-


assalamualaikum

muke senyum. hati siapa tahu? hehe

hari ni memulakan kerja dengan langsung tiada semangat.  sedih.  marah.  eh tapi gambar senyum jek?  keke


2 orang ini dah takde. ;(

sedih sebab dua orang kawan dah berhenti.  even dorang bukan pekerja sini, tapi kitorang agak rapat.  so sekarang aku takde kawan. 

yang jaga kedai ni aku sorang jek.  dorang lah peneman.  pengacau.  pendengki.  sekarang tinggal kak dayah sorang kat sebelah yang boleh buat kawan.

marah.  sebab gara gara kakak jahat mereka berhenti.  siapa kakak jahat?  orang yang aku selalu cerita dia tahu.  aku gelar dia tu.  sebab dia jahat lah.  kalau dia baik takkan aku nak dengki khianat kat dia kan. 

dia bukan bos tapi berlagak macam bos.  tah hape masalah dia.  rasa nak bunuh jek dia.  kang aku kena hukum gantung macam mana?

grrrr.  kerja nak mengarah orang.  kerja nak perfect lah konon tapi taknak tolong.  suka carik salah orang macam diri sendiri takde salah.  aku masih bertahan sebab mamy dengan papa.

terasa sangat lain macam hari ni.  dorang takde.  sedih.


staff sebelah. tapi tinggal yang tudung hitam tu masih bertahan

tapi rasa nak bertepuk tangan pulak tengok dia sendiri kena buat kerja orang bawahan dia yang dah berhenti tu.  kesian kan?

aku takut tangan dia berdarah lak nanti.  dia kan tak boleh wat kerja.  what the fish lahh.

untuk ayu.  kau nak kerja sebelah ni kan?  ok dah ada kosong sekarang.  sila isi borang.  kompem 2 jam dah tak tahan.  haha.


aku agak rapat dgn dia ni. jarak umur tak jauh. :)

kbai.



terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia