Saturday, July 23, 2011

perfect.

.



always remember that you can never find a perfect partner to love you the way you wanted,
only a person who's willing to love you more that what you are...
someone who'll accept you for what you can & can't be..
enjoy the similarities, respect the differences and that's even better than
PERFECT♥
 

terima kasih. sila baca lagi -_-

8 comments:

Siti Safiyyah said...

teringat rancangan manisnya kurma ini eh semanis kurma huhuhu. kata ustazah bahyah, kebiasaannya kita akan dapat pasangan yg berbeza dgn kita sebab magnet sama kutub takleh nak dekat. hehe. ada kaitan ke dgn entri ni? :p

ILA HonEyBuNNy said...

itu la yang akan menjadi sempurna kan..

bila kita terima kelbhn n kekurgn pasangan kita....;-)

Wani said...

nobody perfect .
hihik

FARAH IZWANI RAMLI said...

@siti safiyyah :
hehe. ade jugak kot.
betol lah.
mesti ada kontra kan?

FARAH IZWANI RAMLI said...

@ila honey bunny :
terima kekurangan itu yang penting :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@wani :
yep. :)

cikcleopatra said...

kita pun tak perfect untuk mendapatkan yg perfect kan..hee.terima seadanya.

FARAH IZWANI RAMLI said...

@cikcleopatra :
kite terima orang.
orang terima kita
memadai. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia