Saturday, June 25, 2011

sepah telah mengharumkan johor. hohoho


assalamualaikum

semalam aku cerita pasal kemuncak cinta melody yang tamat kelmarin.  hari ni pasal kemuncak maharajalawak yang dah tawu pun juaranya semalam kan.


dari kiri. jep. shuib. mamat.

ok bagi tepukan gemuruh kepada SEPAH.  terhebat.  terbaik.  baik punya bak kata dafi.  akhirnya dapat gak si shuib jumpa dafi.  setiap minggu dok sebut dafi. 

aku memang suka sepah.  sebab dia orang johor lah.  hoho.   dahlah orang johor, buat lawak memang tak kering gusi wa cakap lu.  bersepah sepah gigi jatuh bila gelak tengok lawak dia tu.  haha.

daripada 10 bintang.  10 aku bagi sepah.  hamek sepah.  simpan dalam kocek bintang tu.  hahaha.  350 ribu yang korang dapat tu share dengan haku.  kehkeh.


sape yang tak tengok lagi.  nah tengok ni.  amek minyak yuyi cap limau dulu.  kompem sakit perot gelak.  haha.  ok layan lah. :)


ni tugasan pertama.

video 

ni tugasan kedua

video



NAIB JUARA - 250 RIBU



KETIGA - 150 RIBU


KEEMPAT - 50 RIBU



hadiah nya lumayan betol.  nabil paling untung kot.  dapat 150ribu makan sorang jek.  yang lain kena bahagi bahagi. 

ok.  maharajalawak memang best.

tata.



terima kasih. sila baca lagi -_-

10 comments:

Heidi Shafiq said...

peh.. best kan dapat ribu2.. berbaloi la dgn usaha dorg.. :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@heidi shafiq :
ok aku tersenyum lebar lagi.
kau singgah blog aku lagik. =D

Wani said...

wani pun orang jb gakkk .
huhu

hamzah ian said...

sepah mmg terbaik...

FARAH IZWANI RAMLI said...

@wani : kite dok jb.
tapi orang segamat.
johor jugak. :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@hamzah :
baik punye. haha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak paling suka lawak sepah yg jep potong akaki shuib tu..kahkahkah..

yg jadik ustazah bahyah pon lawak..

haritu ML dtg jb x turun ke?

FARAH IZWANI RAMLI said...

@kak rina :
hahaha.
lawak dorang semua menjadik kan kak?
tak turun lah kak.
tiket habis. haha

~NajiLaA~ said...

gile lah!!!! 250 ribu tu.

FARAH IZWANI RAMLI said...

@najilaa :
tu 2nd prize.
1st lagi banyak. 350ribu tu.
boleh beli banglo 6belas. kehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia