Monday, May 16, 2011

wanita bekerjaya. kehkeh.



 hari ini aku mula kerja.  update belog ni pon kat ofis.  kehkeh.  tolong poksu aku jek jaga kedai dia.  keje tak susah.  layan customer.  amek order je.  ada gak buat design design baju, mug, payung, topi, beg.  eh macam macam lah.  ada masa nanti aku promote kedai ni kat belog aku.  kehkeh.  ha pasal design tu.  sumpah aku tak pandai bab bab edit edit natang jadah ni.  pemilikHATIsaya pandai lah.  hihik.  gedik tak panggil dia gitu.  HAHA.

kenal dengan kakak ati kat sini.  semua benda dia pandai.  tapi dia ajar laju sangat.  tekial kial aku nak kejo.  huhuk.  dia ajar guna adobe illustrator.  aku tawu ramai yang pandai kan guna.  aku jek buta it.  sumpah tak pandai langsung.  ajar lah slow slow.  laju laju boleh pulak aku ikot.  grr.  

dah stop dulu pasal kerja hari ini.  hari ni gak result final sem keluar.  malam tadi kot dah boleh cek.  tapi aku cek pagi tadi.  hmm.  cukup cukup makan jek.  sumpah sangat sedih.  lagi tadi pakai sumpah.  ada kena sumpah aku ni kang.  kehkeh.  bukan aku tak bersyukur dengan result aku tu.  cuma tak dapat macam yang aku harapkan.  usahawan aku boleh pulak dapat b+ kan.  pelik lah.  puan munirah boikot saya eh.  hihik.

dah lah.  penat nak taip banyak banyak.  bukan ada orang nak baca pun.  mata mengantuk.  tak sabar pukul sepuluh.  nak balik.  penat keje ni rupanya ek.  haha.  LAPAR.

perhatian kepada kak da, nanti eh saya update pasal kita g gunun tuh.  upload gambar.  tak larat lah.  hihik.  tata.



terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia