Tuesday, May 17, 2011

main askar dengan si comel.


assalamualaikum

hari ini hari kedua aku bekerja kat sini.  harap harap aku bertahan lama keje sini.  semalam moksu hantar.  hari ni dia suruh bawak motor sendiri.  dengan egonya aku menunggang motor ego tu.  kehkeh.  first time aku bawak scoot.  sebelum ni bawak wave jek.  memang kekok lah.  takut takut gak.  nasib baik sampai dengan selamat.  hehehe.  macam comel je aku bawak.  hahaha.  biar aku puji diri sendiri.  kehkeh.

sampai sampai ofis, kena bukak pintu sendiri.  hadoi.  mana pandai.  aku pun main redah jek lah.  sebelah dah terbukak.  sebelah lagi kunci sangkut.   aku dah berpeluh peluh.  aku pun mula cuak.  telefon poksu.  uhh.  dia soh mintak tolong sapa sapa.  ada abang mana tah lalu.  buat muka tak malu, mintak tolong dia.  kehkeh. 

kedai ni macam aku yang punya.  takde sape pon datang.  takde keje.  so aku mengonlinekan diri lah.  huu.  akibat kebosanan,  aku melayan si kecil mikaiel darius main.  "kak ara jom aen aka aka. tebak tebak."  haha. kelakar jek.  budak pelat.  aku layan kan jek.  ok lah.  ada kerja.  tata. 

ni aska si kecil ni.  banyak. beli kat kedai we ringgit jek. kehkeh

ni lah si comel tu.  comel kan. 

khusyuk betol dia main.  yang sebelah sini aku punya.  aku dah siap susun.  nak tembak aska dia.  haha.  aku pun jadik comel.  kehkeh. 



terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia