Wednesday, May 4, 2011

haih roman dia sebijik boyfie akulah


assalamualaikum

masa cuti hari pekerja hari tu, abang dengan kakak ipar aku ajak pergi melaka.  jalan jalan lah kononnya.  orang dah ajak kan, aku kalau pasal jalan ni on jek.  walaupun duit tadak.  abang ada apa guna.  kikis ar.  kehkeh.  abang kata dia ajak ajak ayam jek.  hahaha.  siot.  tapi aku boleh pulak diayamkan.  hihik.

perjalanan dari segamat ke melaka yang mengambil masa 6 jam.  ha terkejut tak?  wajiblah kan.  biasanya sejam sengah atau paling lambat pon 2 jam.  ni jem nak mampus.  kematu bontot aku duduk dalam kete lama lama.  dengan lapaunya.  dengan asyik nak tekencing je.  kalau tahu tak nak aku ikut.  penat dalam kete jek.  kete macam semut.  jalan sikit sikit jek.

gerak dari rumah pukul 3.  sampai melaka pukul 9senga baru dapat keluar kete.  cari parking bukan main susah lagik.  konon nak lepak pantai dulu lah.  dah sampai lambat nak mati, ape kejadahnya pantai.  haha.  teros carik toilet sebab masing masing nak tekencing.  pastu beli tiket wayang.  aku nak sangat tengok cite penunggu istana tu.  

nak beli tiket pon kene Q panjang lebar.  macam kete gak tadi jemnye.  haha.  kat sini lah aku jumpa boyfie aku.  eh salah salah.  jumpa mamat yang sebijik boyfie aku.  mamat ni beratur betol betol depan aku.  haih.  rasa nak peluk jek dia.  tapi bawak gf pulak mamat ni.  kehkeh.  cara dia.  tinggi dia.  kependekan dia.  rambut dia.  pakaian dia.  sumpah tak tipu.  sama!  cuma lainnya dia ni pakai spek.  agak skema muka dia.  tapi nsem lak mamat ni.  aku M jek dia.  kehkeh.

aku cakap dengan kakak ipar.  dia pon kata sama.  nak menangis kat situ pon ada.  sebab rindu yang sangat.  last meet 13.3.  hari ni dah 4.5.  ha ce kira dah bape lama kitorang tak jumpa.  sebulan dua puluh satu hari.  lama oh.  mahu tak gila aku dibuatnya.  bulan ni pulak sebulan dia g training rowing.  dah macam kena tinggal laki dah aku.  haha.  gatal.

lepas beli tiket tu, aku ingat tak jumpa dia lagi.  masuk je panggung, mak aih.  dia pon ada jugaklah.  eh asal aku yang excited.  macam tu boypren aku betol betol jek.  padahal orang tu bawak gf.  mesti dia perasan yang aku asyik tengok dia jek.  dalam panggung duduk dekat lak tu.  kehkeh.  jeles aku dia dengan gf dia.  gila.  jeles dengan bf orang.  haha.  

abang aku cakap.  cuba kalau tu betol betol dia.  apa ko nak buat.  aku kata memang kena lempang.  balik teros tak tengok wayang.  abang cakap.  balik sendiri lah.  aku nak tengok.  kehkeh.  

sampai hari ni aku terbayang bayang lagi mamat tu.  memang serupa wa cakap lu.  tak tipu.  lain sikit jek.  janggut dia banyak sikit.  dedeq ada bape lai jek.  kehkeh.  

awak.  imysm.  :'(  awak kat sana jaga diri baik baik ye.  bila saya dah takde baru awak boleh menggatal dengan perempuan lain.  bagi saya masa.  saya sayang awak.  maaf.


ilysm


terima kasih. sila baca lagi -_-

1 comment:

msredcheesecake said...

msred pon penah jumpa mamat serup en bf msred.tapi xde la rase nak peluk...heheeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia