Tuesday, May 3, 2011

aku bukan lagi pelajar politeknik port dickson.


assalamualaikum

memang bosan lah kan duduk rumah je tanpa berbuat apa apa.  nasib baik lah ada bb kepunyaan kakak ipar ni.  boleh jugak pinjam buat online walaupun line sangat lambat.  dah usha usha streamix dari ayahanda tersayang.  nampaknya boleh dipertimbangkan.  yabedabedu.  tak keje pon takpe lah lepas ni.  dok umah ngangkang, hari hari ngadap lappy.  update belog.  berfb.  bertweet.  bertumblr.  sampai lebam bijik mata.  walaupun mata aku ni dah memang macam mata panda.  budak study sampai lewat malam lah katakan.  budak pintar memang begini.  kehkeh.

sekarang aku bukan lagi bergelar pelajar.  mungkin buat sementara waktu je kot.  alhamdulillah berjaya menamatkan diploma dengan jayanya.  kompiden jek kan.  result belum keluar lagi lah cik farah oi.  hihik.  high level confident.  kehkeh.  

perancangan lepas ni.  mesti lah cari kerja part time.  tapi umi kata buat sementara ni duduk rumah dulu lah.  tolong tolong umi.  tolong tolong kalau duit masyuk ok lah kan.  ;)  kalau permohonan untuk further study aku lulus, insyaallah aku g.  kalau tak dapat, apply lagi lah.  masih ingin bergelar pelajar, bukan pekerja.

port dickson telah ditinggalkan.  dalam kenangan.  tiada lagi bangun pagi.  bersolek untuk ke kelas.  iron baju kurung.  naik basikal park umah ninie kendian jalan sesama supersenior ke kelas.  makan kat kantin.  beli makanan kat mamak.  cerita cerita otak kuning.  bergelak ketawa.  bahan orang lalu lalang.  mandi pantai.  shopping kat bbb.  pargi kelas lewat.  bermasam muka.  moody tak tentu hala.  beli nasi lemak kat lecturer.  makan kat padang.  masak sama sama.  makan sama sama.  beli makanan kat acik tepi tu.  tengok tb3 je ari ari.  menggunakan khidmat kemang wifi untuk online.  tidur di bilik bersama shida.  belajar dalam bilik sorang sorang dan kunci sebab takut disaiko.  bila lapar takde makanan, masak megi.  tumpang tengok maharaja lawak kat mamak.  buat esaimen.  study akaun sampai stress.  murung bila ada kuiz atau terst.  minum nescafe muni.  mengemas rumah yang selalu bersepah walaupun setelah dikemas.  konflik dengan classmate.  bbq.  bersalam salaman. makan makanan bersama samaan.  bermaaf maafan.  ketawa.  menangis.

uhh.  macam macam pengalaman selama 2 tahun aku belajar kat poli pd ni.  semuanya dah jadi kenangan.  pahit manis semua aku dah rasa.  memang mematangkan aku.  untuk kawan kawan yang sentiasa ada dengan saya.  terima kasih menjadi kawan saya.  terima kasih ada bila saya sedih.  terima kasih buat saya bahagia.  buat saya tersenyum.  terima kasih semua.  setiap pertemuan pasti ada perpisahan. ;(

insyaallah.  kita akan grad sama sama nanti.  nanti kita jumpa lagi ye kawan kawan.  sayang semua. ;)

saya akan merindui saat saat indah bersama semua esp DSK4S1 & SUPERSENIOR.



terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia