Friday, April 22, 2011

header baru yang comel


assalamualaikum

tidur dengan nyenyaknya sampai dak muni balik pon tak sedar dah.  memang betul betul balas dendam bak kata nana.  haha.  mau tak letih.  study akaun malam tadi  sampai lewat pagi.  tapi jawab akaun tadi macam nak menangis susahnya.  grr.  risau jek result nanti.  tapi redha je lah kan.  aku dah buat yang terbaik konon kononnya.  kuikui.  3 paper dah tamat.  tinggal lagi 3 paper jek.  perlukan penghafalan yang mantap.  hihik.  masih ada masa.

tengok tengok header baru saya.  comel kan.  mestilah bukan saya yang buat.  geti lah pulak aku kan nak mengedit ngedit natang natang comel ni.  header yang terhasil comel itu dibuat oleh en.siddiq saya.  dah lama dah aku mintak header ni.  tapi kekangan masa kan.  dengan exam nya.  dengan aku bagi gambar lambatnya.  baca baca entry beliau ini.  terasa dihargai sangat.  terima kasih ye awak.   susah susah buatkan walaupun belog awak sendiri pun takde header.  mengada ngada nya saya.  tapi sape soh awak willing nak buatkan.  kan saya dah merajok hari tu kata tak payah.  kehkeh.   

walaupun baru pes taim buat, tapi ok lah kan.  gud try.  t buat banyak banyak lagi tau.  hihik.  tapi header nye cam tak center pada pandangan mata aku.  mula aku teros sep, tak klik untuk besarkan.  so header jadi kecil.  tapi center.  then aku try lah klik besarkan dulu baru sep kat lappy ni.  so itulah hasilnya.  tapi dia cakap kecikkan sikit.  macam mana?  katanya save kat lappy, open with opis manager.  natang ape aku tak paham.  so aku menggunakan khidmat dia lagi lah tok buatkan.  memang aku suka nyusahkan budak ni.  padanlah muka.  sapa soh jadik bopren aku.  kehkeh.

hmm.  terima kasih ye awak.  sayang awak sangat.   i miss you more than words can say.  -.-


DONT KNOW IF I COULD EVER BE WITHOUT YOU
CAUSE BOY YOU COMPLETE ME
AND IN TIME I KNOW THAT WE'LL BOTH SEE
THAT WE'RE ALL WE NEED



terima kasih. sila baca lagi -_-

1 comment:

muhammadsiddiq said...

haih!!!=D

terima kasihlahh...sayang awak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia