Wednesday, May 18, 2011

terasa macam dah give up pulak




assalamualaikum

hari ni hari ketiga aku bekerja.  macam biasa datang lewat.  haha.  bukak kedai.  kemas kemas sikit sikit.  buat air nescafe.  makan biskut luxury.  kehkeh.

baru tiga hari kan kerja.  so banyak benda aku tak tawu lagi.  tadi ade orang atasan datang nak tengok lesen.  tanye haku itu ini.  haku ni baru tiga hari kerja.  mana lah tawu kan.  aku kan jujur.  so jawab je tak tawu.  nak keluar kan perkataan "tak tawu" tu memang takut takut lah kan.  kang orang cakap semua benda aku tak tawu pulak.  eh memang orang tu ada cakap pon tadi.  aku jawab lah.  saya baru je kerja sini.  memang tekanan lah bagi aku.  give up gak rasa.  

give up.  rasa malas lak nak kerja.  nak mencarut pulak ni.  huh.  lu sebok hal wa pehal.  pakcik wa sendiri tak marah.  ppffffttttttt.  dah takde keje.  wa online lah. lu datang time wa takde keje.  time wa buat keje lu mana nampak kan.  lu nampak wa tak buat kerja je kan.  lu sape?  datang selekeh selekeh ada hati nak tegur tegur orang.  huh.

sabar.  tu perlu ada.  aku kena bertahan.  baru tiga hari kan.  aku kena biasakan suasana kat sini.  kena banyak belajar.  tapi sape yang nak ajar aku.  kalau ajar pun laju je.  kejap kejap aku tanya akak ati.  tapi dia keje kat sebelah.  malu lah kan asyik tanya je. 

bertahan sahaja.  pedulikan apa orang kata.  baiklah. ;)

kepada sesiapa.  tolong bagi semangat kat saya boleh.?  sangat memerlukan lah. =D




terima kasih. sila baca lagi -_-

2 comments:

msat said...

rileklahh..nanti dapat gaji seronok..hahhaha

FARAH IZWANI RAMLI said...

hahaha.
ok. seronok.
hari ni dapat gaji pertama ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia