Monday, April 4, 2011

semangat untuk sambung belajar

berkobar-kobar sangat semangat itu datang.  mengharap sangat dapat sambung belajar.  aku masih belum bersedia untuk bekerja dengan keringat aku yang kerdil ini.  umur yang masih keanak-anakan.  perangai yang masih seperti anak kecil yang inginkan perhatian sentiasa.  sikap yang tidak begitu matang.  oh.  bagaimana mahu bekerja ye kalau begitu jadinya?  sebab itulah aku nak sambung belajar.  ke tahap ijazah.  sangat mengharap ni.  sebab baru je selesai kemaskini borang upu.  setelah dikaji selidik, aku sangat berminat dengan kos psikologi.  kenapa ek?  sebab aku minat lah.  macam menarik je.  harapan sangat tinggi.  kalau tak dapat macam mana?  tawakal sahaja. ;)  aku masih ada 2 kali lagi untuk kemaskini balik borang tu.  nak mintak pendapat orang yang lebih tahu.  pk masak2 dulu.  haip.  tapi esok tarikh tutup.  baru terhegeh-hegeh.  grrrrr.  hihik.  kawan-kawan doakan yang terbaik untuk saya ye.  final exam kali ni penentuan segalanya.  harap saya dapat buat yang terbaik seperti sem-sem lepas dan mantainkan pointer saya. ;)  wish me luck.  terima kasih yang selalu menyokong saya, memberi pendapat, melayan pertanyaan saya serta tidak kedekut memberi ilmu kepada saya.  terima kasih =D

betol. rintangan untuk berjaya. ;)

saya mendapat semangat dari kawan-kawan.  mereka berjaya pengaruh saya untuk sambung belajar.  bila saya fikir-fikir, betul jugak kan.  belum tentu bila habis dip ni terus dapat kerja.  sape je yang nak amek kau kerja.  setakat diploma, kerja apa kau nak buat?  aku bermonolog sendirian.  kehkeh.  selagi lagi saya mengucapkan terima kasih kepada kawan-kawan.  terutama housemate saya yang banyak mendorong saya. ;)



terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia