Wednesday, March 9, 2011


HS komen blog aku


HAHAHA.  rasa teruja sangat lah.  famous blogger jugaklah beliau ni kan.  walaupun takdelah sefamous hanis zalikha atau fatin liyana, tapi follower beliau adalah 8rat lebih, kira famous lah tu kan. ;)  hehehe.  over kan aku.  rasa annoying ta?  hahaha.  baru HS komen dah kecoh.  excited lah.  tetiba si nana iliyanah ni jerit panggil aku dari dalam bilik beliau.  ha, beliau pon rasa excited gak lah kan.  tuan punya belog apatah lagi.  si nana ni teros lah komen kat belog si HS ni dengan harapan HS akan komen kat belog beliau.  kekeke.  ( bajet nye aku ) HAHA.  tapi, tapi wahai si HS, kau komen jek?  nape tak follow aku?  follower aku dah lah tak bape na ramai.  macam mana ek na jadi femes cam kau?  HAHA.  belog ta bape na menarik, ada hati na jadi femes.  kuikuikui.  actually, aku berbelog bukan untuk jadi femes, hanya untuk suka-suka jek.  yelah, orang lain ada belog, aku nak jugak.  hik.  belog ni tempat aku luahkan perasaan, cerita kegembiraan aku dengan orang tersayang.  tu jek.  nak tulis yang kreatip2 ni, bukan aku kot.  otak tak kreatip.  asyik otak kuning jek.  wakaka.  anyway, tengs HS.  hahaha.  aku memang suka jalan-jalan ke belog kau, kau kreatip.  lukisan-lukisan kau semua menarik.  entry baru yang kau buat tu, buat aku gelak kuat-kuat.  haha.  dengan secara tidak sengaja, aku komen kat belog kau tu.  tak sia-sia rupa-rupanya.  ada balasan jugak. kikihkih.  rajin2 lah singgah ke belog aku ni.  ;)
THANKS FOR READING !

terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia