Sunday, February 20, 2011

hari ini hari mak aku melahirkan aku. teeheee~

selamat hari lahir untuk diri aku sendiri. hee~ terima kasih kepada semua yang wish bufday aku. kat fb, enset mahupun belog. maaf kepada pengwish yang saya terlepas pandang untuk ucap terima kasih. maaf ye. aku dah umu 20 tahun?? yeke. cam tak caya jek kan. badan kecil lagi. umo dah beso. perangai pon masih keanak-anakan. masih main longkang. masih main pondok2. main cekgu2. main tengteng. main kawen2. kekeke. tipu jek. adik aku main lah. HAHA. umur dah beso, so kena jadik matang lah ni ek. kalau taknak? kekeke. untuk MSAT. terima kasih ye gemok cipta lagu khas untuk saya. dedicate untuk saya malam tadi. saya suka lagu itu. nanti saya hafal lah.:)

aku hanya semut merah. waakakaka~

terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia