Sunday, February 20, 2011

MAJLIS PERNIKAHAN & PERKAHWINAN ABANG AKU

tanggal 19 Feb 2011, selamat lah abang aku diijabkabulkan. alhamdulillah. dengan sekali lafaz jek, dy sah jadi suami orang. sukanya aku sebab cita2 aku selama ni nak mempunyai akak tercapai. hee. lepas ni kau dah ada tanggungjawab yang besa bang. jaga bini leklok. bagi makan cukop2. kekeke. bagi aku anak buah ramai2, cepat2 cket. HAHAHA. tabik spring ah gan kau, sekali akad jek dah sah. tak sempat na amek gamba mase akad tu. baru jek nak g, imam dah bace doa. dah sah. HAHA. alhamdulillah. puas practice 3 ari 3 malam kan. pasal orang lain yang sakit hati, wat ko kecik ati tu, hiraukan jek k.. pape nak ngadu, owang boleh dengo. lepas ni dah takpayah nak sakit hati lagi. dok uma mak mentua. kekeke. ILOVEU bang yuz!

FIRST - PERNIKAHAN ( 2.30pm LEPAS ZOHOR )

mak pengantin memakaikan sampin ;)

si adik comel dengan pengantin lelaki ;) sebelum bergerak ke masjid.;)

yea! dapat kakak. ;D

umi dan aku lah

pengantin perempuan menandatangani hape tah. HAHA

pengantin laki lak.;)

wah bukan main seronok lagi kau ek bang. malam dapat. kekeke

ini saya. HAHAHA

umi.abah.akak ;D

apa yang sedang cuba dilakukan. TAH.

makan2. aku suka. teehee~

SECOND - MALAM BERINAI ( 9.30pm LEPAS ISYAK )

kekeke. aku lagik. abang tersayang!

dengan umi lah pulak.

ha. dengan abah dan semua2. ;)

berarak. aku inteprem ah. HAHA

peranten. the grey. ;)

kau bila lak nak kawen abang aku yang kedua. HAHA

comel2. muahx!

family. tapi ta cukup. ;)

aku dan aku dan aku. sayang semua

ha, pes taim aku tepong tawa. gegel tauk. wakaka.

THIRD - MAJLIS PERSANDINGAN ( 2.30 PM )

SI OREN. ;D

tema oren. meriah.

kereta abang aku. beria wat cam cina. lantak kau lah bang.

hang oren. kekeke

macho gilak abang aku ni. tengok adik lah. COMEL. wakaka

HAHA. pengantin perempuan lebih tinggi la pulak. murah rejeki ko bang. haha

suku jek ni. lain tah kemana menghilang. wuu

makan damai. abang aku 2nd yang ngokngek.

potong kek sempena bufday aku. hee.

kontra. HAHA. kau itam lah bang. kekeke.
SELAMAT PENGANTIN BARU ABANG & KAKAK
SEMOGA DIPANJANGKAN JODOH
DIMURAHKAN REZEKI
KEKAL SAMPAI KE ANAK CUCU CICIT SEMUA
heeheeehe ;)

 : aku memang suka upload gamba banyak2 :
HAHAHAHA


terima kasih. sila baca lagi -_-

3 comments:

nEDa la nGEk said...

pala bile nk kwen

FARAH IZWANI RAMLI said...

bile jodoh sampai.
HAHAH
ayat bajet gilak.keke

yUyUn aje. said...

woit makcik!
patot ahcontct cel xdpt
max ko pon da xwjud ke?
tpon xdpt, msj lgi lah
bg alamat or no tepon ko cepatan!
bukak sini oke http://ayushengall.blogspot.com/2011/02/speacial-to-farah-izwani-rabiatul.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia