Sunday, February 20, 2011

macam-macam berlaku.~

hurrr~ dugaan sangat. pelbagai perkara buruk jadi kat aku dalam masa sehari. JUMAAT. waktu aku nak balik. keseorangan sebab aku balik ada hal. abang aku kawen. kawan-kawan tak balik sebab sabtu ada sambutan maulidur rasul. so aku sorang-sorang lah kan g seremban. biasa dengan kawan-kawan. turun bas poly kena melintas jalan ke tem1. melintas sorang-sorang. dah lah penakut sikit. sikit jek. kekeke. masa melintas tu siket lagi aku nak kena langgar. serius tak perasan kereta tu. aku boleh pulak jalan melenggang. tak tawu apa yang aku pk masa tu. hurr~ mungkin sebab aku mengantuk. gara2 wat akaun sampai 4pagi lah ni. malu pon ada masa tu. sebab aku rasa sume orang pandang aku. alhamdulillah nyawa aku masih panjang. teehee:D. then g tem2 sorang2 naik teksi 6hengget. aku mintak kurang. so uncle tu bagi 5hengget jek. sampai tem2, na beli tiket kol 3 lah cam bese. dah akak tu kata tiket segamat dah tade kol3 dah. ada 6senga. gila nak tunggu lama2 sorang2. time tu baru kol 1senga. so aku naiklah bas sambong2 buruk, busuk tu. HAHAHA. terpaksa beb. banyak duit aku abes.  naik dari seremban ke tampin- tampin ke gemas. abah jemput kat gemas. sampai2 uma cek2 kat beg, cari enset no celcom. TIADA. sah hilang. memang malang kan. sedih weh. dahlah dapat call free seminggu. takde rejeki aku lah tu.  oke tu jek kot yang berlaku. takdelah banyak sangat kan. mesti bosan baca. panjang sangat entri aku kali ni tanpa sebarang gambar menarik. kekeke.
terima kasih kerana membaca. :)

mud aku macam dia ni time ni. kekeke


terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia