Wednesday, December 22, 2010

SUPER SENIOR SUNIO~~

DSK4S1

CERIA..MESRA  :)

SAYAM INI GUDAK SANGAT

THE CKFC CLUB

SORY MUNI NAMPAK SEBELAH MATA JEK ;p

SEMINAR TAK DAPAT SIJIL. HUH

ACCOUNT ASSIGNMENT

MUKA SOK SUCI. <3 MUNI

COMEL KAN. :p

CANTIK2. ekekeke

SAYANG SEMUA

BUDAK NI LAGIK. COMEL.;p



lame kan ta update belog ni disebabkan masalah yang melanda kemang wifi.  tu jek harapan na online. free kan. ehe~ pasni katenye kene bayo lak. hadoi. kedek betol lah. gamba-gamba di atas semuanya kesayangan saya. buat hati gundah gulana ini terhibur setiap masa. ade jek bahan yang nak digelak. ta tawu lau takde korang macam mane. poyo lak an ayat aku. ekeke~ tapi betol lah. kawan segala-galanya bagi aku. kalau aku sedih na nanges ke, ade jek benda korang wat na liburkan hati yang lara ni. ehee~ sesi fotografi adalah paling digemari oleh kami semua.  hari ni clas cancel semua. datang clas hanya untuk bergamba dan makan di kantin sambil perhatikan orang-orang dan cari kesalahan mereka walaupun mereka tak salah. haha. tapi tetap ditertawakan. kesian sape2 yang lalu depan, belakang, kiri, kanan malah dari jaoh pon akan ade jek bahan. silap besar ar korang. kitorang super senior berkad kuning tau. agagagaga~ dah ar. tu jek wat masa ni. sekian terima kasih. :)

terima kasih. sila baca lagi -_-

2 comments:

nana iliyanah said...

gembira menjadi super senior!!

~MiSs RaRa~ said...

yeah!
senior berkad kuning. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia