Wednesday, December 22, 2010

NOTE TAKING~ :)

oke. mengguris telah sudah disiapkan. (bm kompem failed) haha. yang shorthand tak berapa siap sangat sebab tak tawu. nanti tanya sekgu peah ah. kikiki. petang nak g butik BBB.  tu sebab seap kan awal2, t balek kompem penat+ngantok kan. dah seap, so takpaya pk dah. bole jalan dengan suka ria nya. shoping time~ yeah!! mr.dedeq mesti marah t sebab tak geti berjimat kan aku. haha~ bia kan lah. :p oke. babai semua. nak mandi!! eh, cda tengah mandi. jap ag lah. ehe.
ni lah tulisan cacing yang aku wat tuh~ :)

X-large dah pic tu. oke. bace lah super senior dsk. ha, tau tak? haha~ aku na bace lek pon gagap ah. saje inteprem tangan na tunjuk cincin tuh. cincin kapel yang diberi oleh HERO aku. Muhammad Siddiq lah sape lagi. tapi yang die punye, dia dah ilangkan. so cincin ni dah tade kapel. dah becerai. dah. ngarot farah izwani ;p oke. sidah da seap mandi. giliran aku. tata~

terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia