Friday, August 3, 2012

congratulations. !


assalamualaikum

result untuk first semester bagi degree dah pun keluar. alhamdulillah. lulus semua subjek. *tepuk tangan untuk saya*. :D

walaupun rasanya aku tak puas hati sangat dengan result ni sebab bukan 'Dean List'.  mungkin sebab dah terbiasa cemerlang masa diploma, so bila tengok result ni aku rasa ia adalah sangat teruk.

mungkin rasa terlalu selesa. so untuk semester pertama ni dijadikan pengajaran untuk tak lagi main main. kena serius dalam kelas terutama sekali. degree bukan 'ayam ayam' macam diploma dulu. kena sentiasa motivasi diri. 

dan yang paling penting dapat capai target abah. dah claim dah seratus seperti yang dijanjikan. yang paling sebok adalah adik adik. haha

mungkin ada hikmah di sebalik result ni kan. Allah suruh berusaha lebih untuk semester seterusnya. jangan main main sangat. heee.

Allah lebih tahu segalanya. apa yang aku usahakan, itu yang aku dapat. bersyukur. yang penting takde failed. takde repeat. yeayyyy.

perlu usaha lebih. itu adalah ayat clishe bagi student yang nak naik sem baru. HAHA. azam kononnya. heee. 

bagi kawan kawan yang dekan tu. TAHNIAHHHH. :D



deep inside. :')


terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia