Friday, June 1, 2012

ict shah alam. :D

assalamualaikum.

 hari tu kan hari tu roomate kite yang si kembar tu kan bawak kite pergi ict.  hewhew.  nampak macam jakun kan.  memang jakun pun sebab first time pergi.  dah lama teringin pergi tapi takde sape sudi bawak. :(

so dah tercapai hajat nak ke ict.  takde ape ape pon kat situ sebenarnya.  cume untuk makhluk yang gile bergambo, bolehlah pergi.  cantikkkkk.  semua diadun dengan lampu lampuan berwarna warni. *adun. ingat kuih karipap?

muke excited. terlampau excited. jakunnn. hihi.

thank you twin bawak kite ke sini. :')

da housemate. <3




 scarf riben lelampu tu beli untuk adik sebenarnya. maaf dik akak rasmi dulu. hewhew.

hahaha. ni lawak. sampai semput memasing. asyik tak jadik je. give up.

kalau ada rezeki, nak pergi lagi.  nak memain game pulak. pastu teringin nak masuk snow ice walk. :') 
bai.


terima kasih. sila baca lagi -_-

1 comment:

Qarr Jalil said...

da lama tak msk sini..

tak msk tmpt ais ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia