Wednesday, February 1, 2012

garang.

assalamualaikum

huhh.  dah masuk bulan februari hari ni.  ehh kenapa macam mengeluh je.  hihi.  cepatnya masa berlalu kan?

budak sekolah pun dah naik 3hari dah.  macam biasa lah, setiap hari kena hantar budak kecit ni pegi tadika.  budak kecit yang selalu buat aku tak kering gusi.

muhammad mikaiel darius
comel kan?

umur baru 3tahun setengah dah kena pegi sekolah.  biar dia pandai berkawan.
mula mula masuk, dia menangis gak dalam 3hari jugak lah cengeng.  
tapi sekarang dah seronok dah pegi sekolah sebab ramai kawan.

tadi masa nak hantar dia, dia cakap gini.

" CIKGU ADIK GARAM KAK PAA"

aku kerutkan dahi. pastu gelak. 

"garanglah dik.  garam tu yang masin tu"

oh. cikgu adik gaaang. #pelat.

HAHAHAHA.

selalu buat orang gelak.


terima kasih. sila baca lagi -_-

8 comments:

sYafIk-wAy said...

geram ngan dak kecik ade laaa . hahaha

Lelaki Godang (Ahmad Taufik) said...

mcm cina.

myhatiku said...

haha..comey sgt!
garam pun garam daa ;P

farah izwani said...

@sYafIk-wAy :
geram dengan garam berbeza. haha

farah izwani said...

@Lelaki Godang (Ahmad Taufik) :
sebab putih.

farah izwani said...

@myhatiku :
garam tu masinnnnn

MUHAMMAD GHAUS said...

hahahha..macam ank buah aq da...

ILA HonEyBuNNy said...

comeiiinya dia dear...

nama pun sedappp.;_)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia