Tuesday, November 1, 2011

dua sahaja. :)


assalamualaikum.

kadang kadang kita mempunyai pendapat yang sama.
kadang kadang kita selalu berkongsi citarasa yang sama.
kadang kadang kita sering bercerita bersama sama.
kadang kadang mulut kita selalu spontan keluar perkataan yang sama.
kadang kadang kita mempunyai persamaan sikap yang agak sama.
ah semua kadang kadang dan sama.
yang pasti kita sama sama suka membajet comel bersama sama.  HAHAHA.

mempersembahkan.





dua.

gula gula ni manis macam kita.  erk.

ada aeroplane. 

korek idong jap.  

berdiri tak sama tinggi 

duduk sama rendah pulak.  lalalala.

berpimpin tangan. awww.

kalau aku tolak, mesti kau jatuh ek yu.  haha

 main tepi tepi je kalau takut dilambung ombak.

 the nice one.  tehee. ^^

ini sangat gula gula =D

ha kan dah cakap.  masing masing suka membajet comel.  haha.  update ni pun sebab nak upload gambar je.  lalalalala.

 psssttt : dua ini jugak terbaik.  kita jumpa sabtu ni ye. :)


terima kasih. sila baca lagi -_-

4 comments:

ShahzCudin said...

bahagianya korang... :D

ILA HonEyBuNNy said...

nice.....

mana gambar yang kasut cm nak tawin tu...ehheheheh

**::CIKNUURUL::** said...

alololo,sweet!,.

asfira aminuddin said...

babe, u pakai selendang cantik la. bulaaat sgt muka. best la ada kwn yang saling memahami. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia