Monday, September 12, 2011

tiga jenis kawan



yang seperti makanan
setiap masa diperlukan dan selamanya bermanfaat serta menguntungkan

yang bagaikan ubat
ada masa masa sahaja kita perlukan

yang sama dengan penyakit
semoga Allah menghindari kita darinya

sesungguhnya kita mesti menginginkan kawan yang seperti makanan.  
jadi kita pun perlu berusaha menjadi yang terbaik
^^



terima kasih. sila baca lagi -_-

16 comments:

asfira aminuddin said...

betul! yang penyakit tu harap dijauhkan. amin :))

Umie Artoqiemie said...

aku tanak kawan, aku nak sahabat :P

aleen aiden said...

kawan senang d cari.tp yg namenye sahabat,itu rare! ^_^

Hunnym Syot 美智子 said...

harap yang penyakit tuw dijauhkan :)

http://irsyanim.blogspot.com/2011/09/sedih.html

farah izwani said...

@asfira aminuddin :
amin. :)

farah izwani said...

@Umie Artoqiemie ;
nak? jom! hehe

farah izwani said...

@aleen aiden :
sahabat susah dicari pengganti. :)

farah izwani said...

@Hunnym Syot 美智子 :
harap harap kan? :)

Rtp Farra Arisha said...

sebaik2nya jadilah kawan pelbagai fungsi ;)

kura said...

oo. tp sy syg kawan sy. heheh

farah izwani said...

@ Rtp Farra Arisha :
yep. :)

farah izwani said...

@ kura :
tapi saya pun sayang jugak. :)

nub said...

ekau tak kawan dengan den, den pukoi!

ILA HonEyBuNNy said...

baiklah kawan...

ila nak jadi kawan y baik untuk kwn2 ila...;-)

farah izwani said...

@nub :
den elak yo.

farah izwani said...

@ILA HonEyBuNNy :
bagos2. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia