Wednesday, August 24, 2011

WORDLESS WEDNESDAY # 11



masih belom berkesempatan nak bagi.
asyik tak jadi jek.
ape pon tak boleh. ^^
sape nak ni. amek lah. hahaha

tata



terima kasih. sila baca lagi -_-

16 comments:

nub said...

selamat raya!!!

faa.rosli said...

nakkkkkkkk

sumpah comey..

nak kaler purple...

heheheheh

selamat hari raya..

farah izwani said...

@ nub :
selamat2. :)

farah izwani said...

@ faa.rosli :
laa kan dah cakap.
nak amek lah.kekeke.
selamat hari raya faa

ILA HonEyBuNNy said...

selamat hari raya farah..

maaf kalau ada salah n silap....

comel..;_)

farah izwani said...

@ILA HonEyBuNNy :
selamat hari raya jugak.
eh eh mane ade salahnye. :)

kura said...

nak.

tp mesti harapan punya kan. heheh

farah izwani said...

@kura :
amek lah. hahaha

myhatiku said...

lorh..bagi kat kite je lah ;p
x pun awk bg kat dye,then ckp kite yg bagi..haha

Ujang9897 said...

gua tak dpt kad raya lgsung..=(

♥♥ arabella ♥♥ said...

mcm mne nak amik.....

Princess Feyqa said...

amboi comelll pos kt fyqa la haha

farah izwani said...

@myhatiku :
haha.
mane boleh macam tu. :)

farah izwani said...

@Ujang9897 :
nak gua bagi ke bro?
tak sangka lu sudi singgah belog bodoh2 ni bro. keke
tenkiu

farah izwani said...

@♥♥ arabella ♥♥ :
erk. entah ek. kuikui

farah izwani said...

@ Princess Feyqa :
tapi kena cas postage.
ha macam mane? hihik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia