Thursday, August 18, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY # 9



hargai mereka yang menyayangi dan mencintai kita
jangan diabaikan atau disakiti hatinya
sebab kau akan menyesal bila dia dah takde atau melangkah pergi meninggalkan kau
disebabkan sikap kau itu


*maksud mendalam dan tersirat*



terima kasih. sila baca lagi -_-

16 comments:

Amni said...

betul! setuju sangat! -)

ILA HonEyBuNNy said...

ya betul tu...

tapi manusia neh suka hargai bila dah xde....dah xdak makna semua tu..ehheheh

myhatiku said...

bila dah menyesal atas sikap sendiri..baru nk terhegeh-hegeh menghargainya..dah lambat lah weyh..haha

farah izwani said...

@ Amni :
:) sependapat.

farah izwani said...

@ILA HonEyBuNNy :
aah. memang tu lah hkikatnya.
bile ade diabaikan jek.
dah takde takpayah nak terhegeh2 sangatlah.

farah izwani said...

@myhatiku :
haha.
dah lambat takde gune kau nak menyesal weh.

♥♥ arabella ♥♥ said...

hehe..mcm ade kne mengene je:p

teha said...

agree ! hargai laa b4 dieorg xde :)

Rtp Farra Arisha said...

what a nice words!! sayang sayang sayang semuanya!! ;)

ayu jazari said...

setuju :)

kura said...

tp. tak dramatik la kalau xmenyesal dikemudian hari nnt. hekhek

Edy Zaidi said...

betul2..setuju 100%

nub said...

caiyaa lahh

sifu im said...

wahh dalamnye mksud ko..ssh utk di fahami oleh kaum adam..haha

farah izwani said...

@kura :
haha.
takpayah nak dramatik sangatlah.

farah izwani said...

@sifu im :
kaum adam bukan tak faham.
tapi taknak memahami. grrrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia