Friday, August 12, 2011

jauhi musibah. amalkanlah.


aku telah ditag oleh myhatiku untuk join segmen ni.  menarik jugak.  tambah ilmu.  automatik tambah pahala di bulan puasa.  :)

















doa ni memang dah jadik rutin aku baca setiap kali lepas solat atau sebelum tidur selain ayat kursi.  

doa ni diajar oleh guru kelas masa aku sekolah teknik dulu.  sebelum mula belajar, wajib baca doa ni lepas baca doa belajar tu.  siap kena hafal.  siapa yang tak hafal kena berdiri sampai habis masa dia.  ha takut kan?  tu sebab aku hafal sampai sekarang.  hehe.




mari hidupkan generasi alquran.  nak join ?  klik gambar di atas.

saya tag ila honey bunny




terima kasih. sila baca lagi -_-

8 comments:

myhatiku said...

doa nie slalu bace lepas solat kn..upaye kita tak sedih2..tak malas2..he :)
nice sharing :)

ILA HonEyBuNNy said...

thanks farah....

nanti ila join....;-)

doa neh mmg ila amal sokmo pun..hehe

mi2omar said...

maaseh atas perkongsian ini..=)

♥♥ arabella ♥♥ said...

cikgu2 agame mmg garang..haha tp skang da jadik manusie...

FARAH IZWANI RAMLI said...

@myhatiku :
memang dah jadik rutin kan> :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@ ILA HonEyBuNNy :
ok ila. :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@mi2omar :
sama sama kaseh. :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@♥♥ arabella ♥♥ :
memanglah orang. habis tu takkan karipap sadin. kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia