Tuesday, July 26, 2011

dia boleh bertukar wajah. tapi tak boleh berubah suara. kehkeh


assalamualaikum

tengok header saya.  dah bertukar wajah lah.  hehe.  semuanya hasil editing temanlelakisaya lah.  dah lama gak mintak dia buatkan.  haha.  aku memang awek yang menyusahkan.  tak caye tanye dia.  mesti dia jawab tak.  kehkeh.

dia kata ada masa dia buatkan.  taknak janji.  tuptup tengok kat belog dia ada entry ni.  teperanjatlah boboy.  dia tak cakap pun dah buat.  tawu tawu dah seap je.  terima kasih banyak ye awak.

aku tak tawu kenapa dia guna gambar ni.  mungkin sedap mata dia memandang.  kehkeh.  gambar ni masa aku praktikal taon lepas.  19 tahun.  sekarang aku dah 20tahun.  dah besar tau.  tu masa kecik kecik lagi tu.  haha.


ni gambar asal yang sebelah kiri tu

ni gambar asal sebelah kanan 


ni header lama.  teman lelaki gak yang buatkan



ni lah yang terbaru. hehe.  wajah kebudak budakan terserlah.  haha.
 MSAT is stand for muhammad siddiq abu talib. :)



header ni kena resize balek sebab terkeluar dari landasan pulak.  terima kasih ye muhammad siddiq tolong saya.  banyak kali jugak try.  saya mintak maaf ye.  ilysm. :)

so. komen tentang header baru ni?  yang dulu ke sekarang yang lebih ok?

tata.


terima kasih. sila baca lagi -_-

10 comments:

HidayahZulkifli said...

ara.. cantik header.. untungnye die bf yg edit :)))

ILA HonEyBuNNy said...

ila suka header skrg...

cantik ka....manis ja tuan blog neh...heheh

msat said...

tq wawak sbb suka..^^

ayu jazari said...

untung la bf bwatkn..hehe~

Wani said...

cantikssss !

FARAH IZWANI RAMLI said...

@KAK dayah :
hehe gile tak untung. keke

FARAH IZWANI RAMLI said...

@ila honeybunny :
yang dulu tak cantik ea?
hihk

FARAH IZWANI RAMLI said...

@msat :
gile tak suke.
haha time kasih watkan. :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@ayu jazari :
hehe untung jugak. :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@wani :
tengs. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia