Tuesday, July 12, 2011

angkara apakah ini. lemah keseluruhannya.


assalamualaikum



hari ni hanya 3 jam aku kat ofis.  sungguh tak larat rasanya aku nak teruskan kerja sampai malam.  perut aku meragam macam kumpulan pancaragam sekolah.  



tekak aku terasa mual meminta memuntahkan isi dalam perutku dimana pagi tadi aku makan roti telor cecah kari campur sambal.



badanku terasa lemah macam kucing terbiar tepi jalan yang tak cukup makan.




rongga mulutku terasa pahit bagaikan makan peria yang baru dipetik dari pokoknya tanpa masak terlebih dahulu.




ok semuanya macam hiperbola sangatkan.  haha.  itu semua yang aku rasa sekarang.  dari semalam.  entah kenapa.  terasa tak sihat.  

mungkin Allah nak uji aku.  tolong doakan aku sihat cepat. :)  supaya esok aku boleh kerja dengan merahmu bara semangat waja.  kehkeh.



kbai.  mahu merehatkan diri.  berjoging atas tilam.  kuikui.  tata.



terima kasih. sila baca lagi -_-

6 comments:

Siti Safiyyah said...

berjogging atas katil?? hahaha. hiperbola sungguh.. :p papepon semoga cepat sembuh ye.. kalo melarat sangat, cepat2 pi jumpe doktor tau.. ^__^

FARAH IZWANI RAMLI said...

@siti safiyyah :
terima kasih ye. :)

arabella said...

g jumpe dokte..hehe..even xsuke dokte..
anyway ddk sgamt ea?

FARAH IZWANI RAMLI said...

yep.
arabella pon ?

Adam Idris said...

rileks2, banyak2 minum air ye
musim panas ni, tu yang jadi cemtuh
hehe

FARAH IZWANI RAMLI said...

@adam idris :
hehe.
baik dopte. keke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia