Friday, June 17, 2011

kejutan daripada sahabat -_-


assalamualaikum

sedang aku leka melayari internet.  tiba tiba aku mendapat satu kejutan.  wah ayat.  macam dalam novel lahh.  kehkeh.  kejutan ape ?  sahabat datang ke kedai aku dengan tidak memberitahu.  tu kejutan kan namanya.  sapa sahabat tu?  noraini ahmad atau name glamour dia ayushengall.  kehkeh.




dia ni kawan yang rapat dengan aku dari sekolah dulu.  orang pertama aku kenal kat teknik segamat tu dia lah.  jumpa bawah pokok.  120208.  tarikh tu sentiasa ingat kan yu.  satu kelas.  satu dorm.  satu kepala.  duit kau duit aku.  pakwe kau pakwe aku.  makanan kau makanan aku.  semua sama sama.  

memang aku rindu jaman jaman sekolah dulu.  umi kata kite macam belangkas.  tak boleh berpisah ea.  tapi ada gak bepisah.  kau ada kawan lain.  sebab aku moody masa tu kan.  aku jeles.  bila cite cite balek aku rasa kelakar sangat.  haha.  bila aku dengan orang lain, kau jeles.  bila kau dengan orang lain pon aku jeles.  sweet kan kita.  hahahaha.




tak lupa jugak aneda dengan atul.  sahabat aku jugak.  sebulan lepas kita jumpa.  g gunung.  menginap semalam kat rumah ayu.  seronok sangat time tu kan.  cepat sangat masa berlalu.  nanti kalau free, korang datang jb gak tau.  ayu datang jumpa aku, jangan jeles lak.  hehe.  tak sengaja jek dia datang tu.  aku tunggu korang berdua pulak. :)




bila dah jumpa si budak ayu yang molot cam tongkeng ayam ni.  memang tak habis gelak.  macam macam nak cite kan.  konon nak balek kol4.  kol 6 gak baru balek.  kalau dah jumpa, memang gila kejap.  maap la aus.  ko dah kenal perangai aku sekarang kan.  serba sikit.  camne aku bile becerita dengan ayu.  nak bahan orang jek.  cakap bukan bukan jek.  sampai ngantuk2 kau tunggu kitorang.  




terima kasih aus sebab bawak ayu jumpa aku naik motor ex5 kau tu.  ehe.  senang senang bawak lagi tau.  aku tak puas jumpa dia semalam lah.  kau lah nak balek cepat jek.  apa yang dikejo gaknya.  kehkeh.  ampun.  jangan marah aku.  haha.

kalau dah jumpa, takkan takde amek gambo kan.  tu wajib kot.  iyelah.  bukan senang nak jumpa.  bila dah jumpa buat lah koleksi gamba banyak banyak.  terima kasih lagi kat aus merangkap photographer kitorang.  bila kau nak menyelit, kita buatlah self-timer kan.  sampai jatuh jatuh nset aku.  huh.  sila ganti.  kehkeh.


spek aus si rabun. haha

self-timer :)

bila dah sewel gini le. pakai helmet bagai. haha

aku soh buat muke hodoh. ayu kata tak boleh. sebab buat muke hodoh pon stil comel. kehkeh. :)

candid. kite dua becerita. aus maen tangkap jek gambo. aha.

masa ni kau nak balek dah. tapi sempat lagi beposing. lepas tu kau kata. "ni kaki ke kayu". kehkeh. kau kata b*****t aku beso. siot jek kan. haha.


selalu selalu lah datang sini ek.  buat kejutan lagi.  eh kalau dah selalu datang dah tak terkejut dah kan.  kehkeh.  datang time aku selekeh nak mam.  haha.  bedal.  kalau kau bagitau nak datang, aku pakai cantik cantik.  sewa dress ke.  pakai baju pengantin ke.  hhaha.

apa pun aku seronok sangat dapat jumpa kau.  kau sahabat.  kau teman sejati.  terima kasih.  :)




terima kasih. sila baca lagi -_-

2 comments:

syazwani ab said...

wahhh .
jumpa bawah pokok ??
ala sweet ~

Emancipated Pt Ltd. said...

@wani :
kehkeh. sweet kan ?
aha cam kapel lak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia