Tuesday, June 21, 2011

dosa dosa gratis - aan



assalamualaikum

lawak yang paling mudah buat orang gelak
mengutuk kelemahan orang lain
depan kawan kawan lain

suka kan
gelakkan orang lain
boleh seronok-seronok

dia tu tak ada telinga
camne dia nak pakai bluetooth

kenapa kaki dia camtu
tak boleh ke dia jalan elok-elok

bapak gemok sial dia ni
berkati-kati tak sedar diri

jangan cakap pasal jadi diri sendiri kalau orang tu jadi diri sendiri tapi kita nak kutuk-kutuk dia


sumber : NOKKS !




aku pinjam kata kata ni dari sebuah buku.  nokks.  baca berulang ulang kali pun tak bosan.  

kata kata kat atas tu aku setuju sangat.  kita mudah gelak dengan gelakkan kelemahan orang lain.  betul kan?  tak terkecuali aku.  orang tu lain macam sikit mula lah kata itu ini.  padahal orang tu tak buat salah apa apa pun kat kita.  haha.  lumrah manusia kot.  astaghfirullah.



tu jek nak kongsi.  tata. :)



terima kasih. sila baca lagi -_-

12 comments:

Iera Lollies said...

ira sangat2 setuju dengan entry ni:)
muhasabah diri sendiri itu penting :)

FARAH IZWANI RAMLI said...

@iera : yep. betol.
tapi diri sendiri pun selalu jek leka. :)

Far8 budak baik said...

tu ar tu ar...
aku pun..selalu je buat
gituuuu..grrrrrr
;D

FARAH IZWANI RAMLI said...

ha tu lah.
aku pun sama masalahnya. :)

----- ----- said...

ermnn.....

nana iliyanah said...

suka jugak. =)

Cikbeyla Nabiella said...

Owh god.
Aku rase cm aku selalu buat gitu.
huhu. Muhasabah diri.

FARAH IZWANI RAMLI said...

@nana iliyanah :
nokks kite bawak g keje.
sehari berulang kali baca. keke

FARAH IZWANI RAMLI said...

@cik beyla nabiella :
hehe.
muhasabah jugak. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kutuk org lain mmg sedap..tp kita kena ingat kita pon bnyk kelemahan..

FARAH IZWANI RAMLI said...

@rina :
betol. tapi kita rasa diri kita sempurna sangat.
tu sebab tak pk. :)

fiQ'Ra said...

salam awak..fiqra berbesar hati mnjemput awk join contest fiqra ;) tq yea

http://fiqracake.blogspot.com/2011/06/contest-saya-suka-berimaginasi.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia