Sunday, March 6, 2011

PEMJELES. PERMERAJOK. PENMARAH


oke kali ini entry membincangkan tentang perangai buruk cik farah izwani apabila bersama dengan encik muhammad siddiq.  farah izwani mempunyai perangai yang annoying kadang-kadang iaitu kuat cemburu, kuat merajuk serta kuat marah.  HAHAHA.  kasihan pada si pakwe.  harus bertahan dengan sikapnya itu.  haruslah kan?  kalau tak tahan, boleh ceraikan saya.  hehehe.  tapi saya tahu awak tak sanggop kan.  sebab saya bagi nafkah yang secukupnya dah kan?  hoi.  ape otak kuning?  HAHAHA.  


1.  CEMBURU.  kan tanda sayang itu.  kalau saya dah langsung tak rasa cemburu, mean saya dah malas pk pasal awak.  dah tak sayangkan awak.  tauk?  seriously, cemburu aku sangatlah kuat.   bila tahu si pakwe chat dengan pompan laen ke, gamba dengan pompan laen walaupun gamba ramai2 tapi ada pompan, komen2 dengan pompan laen, borak dengan pompan laen, ada gamba pompan lain dalam henpon beliau dan apa-apalah yang berkaitan dengan pompan laen.  cemburunya nauzubillahiminasyaitonirrojim lah.  walaupun aku tahu yang pompan tu cuma membe dia je, kawan sekelas je.  tapi otomatikly aku tetiba moody, mulalah balas mesej dengan takde titik. ( ha tu maknenye out of mood ) .  hehe.  si pakwe dah memahami dah kan.  tapi nasib baiklah api dibalas dengan air.  bukan dengan api jugak.  kalau api bertemu api.  tebako lah dunia kan.  hehehe.  awak bukan penmarah orangnya.  saya suka itu.  ;)


2.  MERAJUK.  sangatlah penting kan dalam satu2 hubungan itu.  kalau tak merajok, bosanlah.  asyik gembira jek.  kekeke.  nak mintak perhatian lebih jek tu sebenonye.  na dimanjakan.  hoi si pakwe, pay attention k.  hik.  benda yang buat aku selalu merajok, opkos lah bila dia tak mesej aku, ataupun lambat reply mesej aku ataupun tak tunaikan permintaan aku.  minta perhatian jek.  hik.  tapi si pakwe failed bab2 memujuk ni.  macam mana ek?  wat tak tawu jek.  wat macam takde apa-apa yang berlaku.  tengah merajuk ni, boleh pulak mesej macam biasa je kan.  grrrrr.  sakit je ati.  tapi yang aku tawu, dia tak suka memanjang2kan cerita.  ei ! kan gf merajok, pujok lah sikit.  tak geti-geti.  huh.  dah tawu macam tu pun, aku still gak merajuk.  lama2 dipujuk gak.  tapi kadang2 nak merajuk lama2 tak geti. rindu woo sehari tak kontek.  hehehe. jenis hati pompan.  hati tisu.  mengada-ngada.  menggedik.  tapi ego aku sangatlah tinggi.  kihkihkih.


3.  PEMARAH.  hurrr.  selalu gak lah aku marah-marah.  kadang-kadang tu tanpa sebab.  biasanya sebab benda kecik jek, marah nye lebih-lebih.  memang tahpape kan aku ni.  yang jadik mangsa siapa?  si pakwe lah.  baru-baru ni, pasal entry kat belog dia, tak memasal aku nak marah.  sebab apa?  sebab aku terasa entry tu ditujukan untuk aku.  mengutuk aku.  walaupun berulang-ulang kali si pakwe kata itu takde kena mengena dengan aku.  tapi aku masih tak percaya jugak.  bongok kan.  dah kena marah, baru lah aku cool.  kekeke.  sebab takot.  HAHAHA.  tapi kau tak boleh lawan lah kalau aku marah b.  hik.  teroknya saya kan.  tapi awak masih bertahan dengan saya.  kesabaran awak itu saya puji.  saya bukan orang yang penyabar macam awak.  tak pandai.  nanti awak bukak kelas kesabaran ye.  kikiki.  ajar saya bagaimana mahu menjadi orang yang pensabar macam awak.  ;)

HOLD MA HAND
 HAHAHA.  panjang pulak entry kali ni.  bosan ea baca.  tak payah la baca.  tiada paksaan pun.  tapi paksaan untuk si pakwe untuk membaca ini.  tak baca siap!  kadang-kadang aku bersifat garang jugak.  kehkeh.  takot tak b?  hihik.  saya nak awak tahu, saya terlalu sayangkan awak.  imysm!


CINTA ANTARA KITA TIADA PENGHALANGNYA ;)



terima kasih. sila baca lagi -_-

2 comments:

muhammadsiddiq said...

panjanggggnyyeeee...
ilysm vvm jugak busuk!!!
maseh2..=D

FARAH IZWANI RAMLI said...

hehehhe
bosan ea baca?
kekekeke.
ilysm. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia