Wednesday, March 16, 2011

merah itu meriah dan menarik

lama tak update belog ni.  takde cerita menarik nak dicerita.  tahap kesibukan yang melampau ( oke tipu ).  HAHA.  update kali ni nak share gambar2 jek.  gambar makcik aku kawen.  baru 21 dah kawen.  aku bila ek?  tanya MSAT lah.  hihik.  majlis yang sangat meriah dengan tema warna merah.  memang aku suka warna ini.  t kawen kita buat warna merah jugak tau gudak!  kehkeh.  berangan.  

dimulakan dengan aku dulu. abang aku sebok gak. ;)
aku bersama pengantin perempuan yang sangat cantik
merah menyala
the geng ;)
aku tawu aku comel. HAHA
tol. stage1. sebelum pengantin laki dapat naik. aku tak jaga sebab jaga si siddiq. kehkeh
pasangan yang sangat padan. cantik+hensem
abah & umi. pasangan romantis
ni pon sama cantik sama padan kan? hihik ;)
pelamin anganku merah ;)
2 abang kesayangan aku ;)
hadiah aku dengan siddiq untuk pengantin.  besa punya kotak jek. kehkeh
gula-gula ;)
the whole family.;) merah.

tengok. tengok. tengok. meriah sangat kan warna merah ni. cantik sangat. semua baju disponsor.  aku nak buat baju gaun, takot ta kenal mana pengantin pulak nanti.  hahaha. selamat pengantin baru maklis. dengan kawennya maklis, maka terbubarlah geng kita yang selama ni 4 orang.  sekarang tinggal 3orang jek.  hihik.

terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia