Tuesday, March 1, 2011

MAJLIS PERSANDINGAN PART 2

diadakan di rumah aku lah pulak.  26.2.2011. dengan tema hijau yang memeriahkan majlis.  alhamdulillah semua berjalan dengan lancar.  aku diamanahkan memegang dan menjaga beg 'salam kerok'.  tapi yang bahagian umi jelah. abah tak pecaya aku kot.  kekeke.  semua orang tengok jek aku.  mula lah buat baik dengan aku, nak rompak aku lah tu.  HAHAHA.  ta sempat na tolong kira, dah kena balik poly kan.  sempat tolong yang abah punya jek.  dapat lah upah mengira.  kekekeke~  macam biasa.  gambar untuk tatapan. ;)



pengantin kecil comel sangat




duduk renggang2, bertambah sayang :)







si penjaga beg baru dapat makan

hijau daun ;)

mak bapak pengantin pon buat. comel ;)

ha, tugas pengantin lah basoh periok kan. kapok

tolong-menolong

ni tunggu masa jek na kawen. HAHA. gatal

gambar tak banyak sebab aku bz time ni.  mengharap dari kamera orang jek.  copy paste.  kekeke.  ade lah jugak kan.  oke dah. terima kasih membaca. ;)

terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia