Wednesday, March 2, 2011

kecil hati? terasa? touching? maksodnya sama jek kan.  aku tak tawu apa yang aku rasa ni.  mungkin perasaan aku je kot.  entahlah.  lately ni aku asyik terasa jek.  sedih pon kadang-kadang ada gak.  kadang-kadang?  selalu kot.  tak tawu kenapa awak berubah.  tak macam dulu.  selalu sakat saya.  bergurau dengan saya.  tapi sekarang awak dah tak nak dah wat macam tu kat saya.  mungkin saya ada buat salah.  tapi saya sendiri buntu, tak boleh pk apa salah saya.  memang malas pun nak pk.  sedih.  kecewa.  kadang-kadang tu, awak wat saya ni macam tak wujud.  padahal saya ada waktu tu.  tapi awak tak cakap dengan saya, awak cakap dengan orang lain.  awak tak endahkan saya dah.  rasa terpinggir?  hmm kadang-kadang rasa lah gak.  tapi ignore je lah ek perasaan tu.  saya nak awak yang dulu.  mana awak pergi?  awak tak suka saya dah ke?  tapi kenapa?  dah lama saya perasan.  saya tak tawu nak luahkan kat sape.  yang boleh saya buat, pendam, simpan je dalam hati, menangis.  menangis?  hmm jenis hati tisu.  sikit-sikit na nanges. memang aku jenis macam tu.  macam mengada-ngada kan?  biarkanlah.  aku rasa dengan aku buat macam tu, dapat legakan perasaan aku.  kau dengan cara kau, aku dengan cara aku sendiri.  *sigh*  satu jek saya nak tawu, apa yang saya dah buat?  awak macam dah benci saya.  kenapa ye?  persoalan untuk diri sendiri.  lu pk lah sendiri.;) tapi apa-apa pun, hidup mesti diteruskan kan?  jangan tunjukkan kesedihan anda di hadapan orang.  sedaya upaya gembirakan hati sendiri.  chill~ ;)


terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia