Tuesday, January 18, 2011

 tagging by nana iliyanah ! ! :)


1 )  Adakah anda rasa anda hot?
yep ! hot tempered. perasan kan itu ? emosi yang kadang2 tak boleh dikawal dan diramal. haha

2)      Upload wallpaper yang anda guna sekarang.
kejap. line lembap. ;)
taraaaaaa~~ inilah  dia. :D

3)      Cerita pasal wallpaper tersebut.
saya dan dia. si comel dedenyut weekend lepas. ! wat walpaper sebab saya rasa saya comel. haha

4)      Bila kali terakhir makan pizza?
sabtu lepas bersama kekasih sambot anniversary ke2. :)

5)      Lagu paling latest anda dengar
tak tawu lah. dengar jek sume lagu. tak tawu mane latest. HAHA

6)      Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
telefon muhammad siddiq untuk wish bufday beliau. sampai kredit habis. tak boleh mesej dah. mintak awak share. haha ( jawapan takde kene mengena sangat )

7)      Dipanggil nama apa selain nama sendiri, anda?
ara, rara, farah, kecik, farah izwani, akak, sayang ( dedeq kite panggil, gedix seketika ) wee~

8)      Tag lagi 6 orang
9)      Siapakah orang no. 1 kepada anda?
kawan menggedik saya sewaktu di sekolah. saya sayang dia !

10)   Katakan sesuatu kepada orang no.5
aku suka mata kau ! wing2

11)   No. 3 ada hubungan dengan siapa?
dengan saya ! :)

12)   Bagaimana pula dengan no.4?
salah seorang geng 4a's yang disayangi

13)   Pesanan kepada orang no.6
hai budak ! jangan tak kawan saya tau. haha

16)  Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda
-      bila cakap di telefon, mesti kuat2
- kalau dia ketawa, rasa cam nak lempang jek. HAHA
- comel bila sebut " Capeng Kita "
- our housemate, sebilik dengan sue
- basikal beliau sangat comel, pink kaler. i loike.

18) Perasaan anda semasa buat tag ini.
      fikirkan ayat untuk dipost. hehe. seronok ! ;)

19) Adakah anda tahu yang si Razman itu sengal??
bukan setakat sengal. bongok dan bangang. eh, tapi siapakah Razman? haha

20) Gay or lesbian
    setia pada yang satu ;)  ( maaf tak menjawab soalan lagi ) haha

Terima kasih nana iliyanah kerana mengetag kepada saya. finally saya siapkan jugak. walaupun dah terlambat. HAHA. ;) muahxx ! !  gudnite nana. awak dah tidur. tak study tamadun. esok kuiz la na ! hik.


terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia