Monday, January 17, 2011

ANNIVERSARY + BIRTHDAY

15.01.11. genap 2 tahun kita bercinta / berkapel / bermadu asmara / bersuka ria bersama /. HAHAHA. terima kasih awak membuat hari2 saya bahagia dengan kewujudan awak dalam hidup saya. terima kasih kerana sabar melayan kerenah saya yang tah hape2 ni, yang baran tak tentu pasal, yang moody tak semena2. awak dah kenal kan saya macam mana? hehe. saya sangat hargai awak. saya harap jodoh kita panjang dan boleh kekal lebih lama. ;) weekend kita p sambot anniversary kita ( konon2 ). hehek. sambot bufday awak sekali walaupun bufday awak belom pon lagi. 3 hari lagi. sambot awal, takpe kan? hadiah awak saya belum beli. nanti saya beli ye. tunggu tau. next year lah saya bagi. HAHAHA. gambar sebagai kenangan. tunjuk kat anak2 kita nanti. HAHAHA.


si dua kelabu ;)

mata awak ilang. hehek. ;p
merpati dua sejoli berdating di taman ;)
saya sayang awak :)


kucing yang kacau kita berdating. ;p


sambot di pizza hut. nyum2

si dia punya bufday lah.

bufday boy punya awek ;)


kecomelan kita ;)

kekenyangan. erkk

tapi awak yang habiskan semua ;p
awak adalah kesayangan saya ;)
ini saya punya !

pizza tak habis. dibungkus

merempit ke destinasi seterusnya

karaoke. asyik awak jek nyanyi. HAHA

muka sok suci jek kau !

lastly, terima kasih awak untuk semua hadiah yang awak bagi ni. 

SAYA SAYANG AWAK

terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia