Thursday, January 27, 2011

breathless~

hurr. seksanya. bila hidung tersumbat. jadi susah untuk bernafas. dah habis banyak tisu untuk menampung pengeluaran cecair ( hingus lah ) dalam hidung aku ni. kejap2 shroootttttt. kejap shroooottttttt. nasib lah kawan2 tak geli. kalau geli aku bagi hingus aku  ni wat cendol. iyaks. geli kan? mata tak rasa mengantuk sebab dah tido lama petang tadi. sidah jek yang dah tido. muni masih membasoh. masih kedengaran suara nana. dan suhana bertindak sebagai seorang yang caring. datang pada aku, tanya aku oke tak? rasa dahi aku. hik. sweet kan. rasa dihargai. terima kasih kawan2 kerana mengambil berat pasal kesihatan saya. musim demam kot sekang. muni pon tengah demam gak. tapi masih membasoh. kekeke. lipas dah mampos aku kejekan. aku bangga jadi pembunuh. hahaha. sengal.


terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia