Thursday, January 27, 2011

BERTINDAK SEBAGAI PENYELAMAT ;)


tersebutlah al-kisah, seorang budak yang bernama murni yahaya sedang membasuh baju di waktu tengah malam buta. nak dijadikan cerita, apabila baju yang di dalam washing machine itu seap diputarkan, maka proses pengeringan pula ingin dilakukan. tiba2, beliau menjerit dengan kuat. "lipas, lipas, tolong lah ada lipas beso ni" HAHA. maka suhana pon pergi melihat apakah yang terjadi. tapi tak membantu langsong. dikatanya gini "bia jek mun lipas tu, kalau usik kang lipas tu lari, sume takot nanti, esok jek sambong spin tu" ( aku macam reka dialog sendiri jek ) haha. then aku dengan hati yang tulus ekhlas, takot2 berani pergi menyelamatkan murni yang di dalam keadaan ketakutan. tipu jek tu. tak takot sangat pon. lipas tu besau. so aku pon menghalau lipas tersebut. bila lipas tu dah jatuh ke lantai, aku pukul dia guna penyapu. suhana kata dah2, nanti kua taik. kekeke. berdosa kah aku? membunuh binatang? muni kata tak. sebab lipas adalah makhluk perosak. ngee~ itulah cerita nya. tak seronok? tak best? bosan? sapa soh baca. kapok ! ! ;p



pentakot lipas. keke. si comel muni. ;)


HAHAHA ;)

terima kasih. sila baca lagi -_-

2 comments:

suestrella said...

hahhhaaah . yg second nye aku bunuh k . nana yang takot !hahah

FARAH IZWANI RAMLI said...

hahaha.
kite kan penselamat budak2 rumah.
kekek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia