Thursday, December 9, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO YOU

bufday adik aku arini.  last night da wish dah.  tanye nak hadiah ape, nak bear lak dy kate.  macam pompan lak an adik aku ni.  haha~  takpelah, sebab aku sayang kan dy, aku bagilah gak bear tok dy.  tengok lah bear yang aku nak bagi ni.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

AUMMM!! nak sangat bear kan? haha

hahaha.  takot tak? aku takot. lau korang tak takot, ade aku kesah.  ehe.  tapi takkanlah sampai ati aku nak bagi adik aku beruang ni.  AKU SAYANG GILE KAT DIE.  hik. untung sape dapat akak cam aku ni (perasan lah kau)  ekekeeke.:p  nak gak ea BEAR??  ok, amek yang ni lak..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ha, ni comel kan?
TAPI, mane nak dapat ek.  kene g kutub utara ah.  bak duit. ekekee~




ni lah adik aku yang dimaksudkan
muke jek ganas, bufday nak bear.  poyo jek an.  haha.  dy seorang budak yang :
-pemalu
-tak banyak cakap
-selalu mengharapkan orang
-amek kos elektronik komputer kat poly merlimau
and yang paling penting............................
-ekot cakap kakak ;p





nah bear tok kamu MOHD FAZREEN B RAMLI
cool kan :) 




MY WISH FOR YOU :
> happy birthday adik ku
> semoga panjang umo
> dimurahkan rezeki
> belaja rajin2
> jadi anak yang boleh dibanggakan oleh umi dengan abah
> jangan nakal-nakal
> engat, akak sayang ko sangat2
> MUAAHHHxx


terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia