Sunday, September 30, 2012

putrajaya - pelbagai aneka kek

assalamualaikum

hujung minggu mesti bosan sebab takde aktiviti menarik nak buat.  MESTI duduk rumah, tidur, masak, makan, online, tidur balik, bangun, makan lagi, tidur lagi.  ah bosan aktiviti yang sama diulang ulang.

nak suruh study?  emm emm selagi belum tibanya  musim peperiksaan, memang kemalasan tu sentiasa menular dalam diri.  tak berubah rubah dari semester lepas. oi kata nak berubah? hihi

jadi minggu ni, (minggu lepas lepas lepas lepas) sebenarnya tiba tiba twin ajak ke putrajaya which is kawan saya.  kawan politeknik dulu.  eh masa tu dalam bulan syawal lagi.  jadi beraya lah tu kirenye.

sangat lama dah tak ketemuan dengan si kesayangan kecil rendah saya ni.  *dia lebih rendah dari aku*. kikiki.

she is nurulhuda. saya sayang dia. :)
kenapa huda pakai apron? sebabnya dia duduk rumah bake cake hari hari.
and ni bila kitorang datang, dia masakkan special untuk kitorang dan buatkan cupcake yang comel untuk kite. hihi.

ini hasil contengan housemate. hahaha.
tak senonoh jadinya cupcake ni.

 taraa. siap packing macam beli kat kedai tau. special kan.
and lebih special this cupcake free of charges from huda
thank you sayang. :-*

 ini karamel kek yang huda buat.
comel kan warna nya macam aiskrim.
rasanya? tip top. superb. serius sedap sebab aku dah rasa.

 ah comel rasa nak makan sorang taknak pandang kiri kanan takut orang mintak.

 ini tiramisu.
tengok je dah terliur kan. kalau rasa lagi lah.
ini aku tak pernah rasa lagi.
tapi tengok gaya memang sodap tuuu.

 ini cupcake tiramisu.
yeke huda? hehehe. suka suka hati je hentam. 
kalau salah harap maap. :)

 cupcakes comel.
boleh request lah nak macam mana. boleh huda? hihi
ada moist choclate. 
ada red velvet.
2-2 aku pernah rasa. memang sedap disamping design yang comel comel macam aku. eh

 kuih apam pecah ea orang panggil?
ha ini pun dia buat jugak.
apesal tah semua comel. haha


ini serba sedikit lah bisnes yang huda buat.  korang korang kalau ada yang berminat bolehlah nak buat tempahan.  harga murah murah je. boleh tengok kat SINI.

EH ape pasal tetiba jadi marketing manager pulak ni. hihi. tolong tolong kawan namanya. try lah. mesti tak kecewa punya dengan rasanya.


ok dah habis promoting.  jom sambung photoshoot. hahaha.






 ok bai.


terima kasih. sila baca lagi -_-

1 comment:

mye said...

rajin updte..hehe
nway thanks for introduce us with the cupcake..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia