Wednesday, September 14, 2011

WORDLESS WEDNESDAY # 13

 tengok le muka bekerut aku tu. ce teka asal aku wat muka gitu?  kehkeh

 balek keje dengan tak salin baju terus melayan budak budak kecik ni main bunga api.  kakak yang caring kan aku?  wakakaka.

erk. kantoi.  bukan melayan budak budak main bunga api.  aku pulak yang jadik budak budak.  kuikui.


ni dah tak wordless namenye.  kbai.


terima kasih. sila baca lagi -_-

21 comments:

Umie Artoqiemie said...

budak baju kuning.. jangan main bunga api.. main mercun... meh2..

faa.rosli said...

da besar pon takut maen bunge api??

myhatiku said...

haha..ari tu pun kononnye nk layan ank buah main bunge api,last2 myhatiku yg main..:D

farah izwani said...

@Umie Artoqiemie :
tak berani. -.-

farah izwani said...

@faa.rosli :
tak takot pon. :)

farah izwani said...

@faa.rosli :
tak takot pon. :)

farah izwani said...

@myhatiku :
haha. tepengaruh betol kan?

Hunnym Syot 美智子 said...

hiks. best dye dapat maen bunge api.. :)

Afiqa Dayana said...

berkerut sbb takot kena bunga api eh ? hehe bestnye main..

farah izwani said...

@ Hunnym Syot 美智子 :
tak best. bosan jek. kehkeh

farah izwani said...

@Afiqa Dayana :
bukan. sebab budak tu salah pegang.
dicuco nye yang pangkal. haha

kura said...

alolo. comey pula kakak ni main bunga api! haha

farah izwani said...

@kura:
tahu. haha

Lelaki Godang said...

baju pun dah mcm mercun.

farah izwani said...

@Lelaki Godang :
erk. haha

Rashid said...

ermm main mercun ek? opss bunga api tu mercun jugakan? hehe ..

ILA HonEyBuNNy said...

sakan farah main bunga api yer...heheh.

cantik baju...;-)

Edy Zaidi said...

main bunga api tetap vogue ok..hehe

farah izwani said...

@Rashid :
mercun itu yang meletop2.
bunga api tak letop. haha

farah izwani said...

@ILA HonEyBuNNy :
sakan sebenarnya bosan habis. haha

farah izwani said...

@ Edy Zaidi :
vogue semestinyalah.! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia