Monday, June 13, 2011

akademi fantasia


assalamualaikum

juara af9 dah tawu pun kan.  aku yakin semua orang tawu.  sape yang tak tengok af ?  aha.  aku pun bukanlah fanatik sangat kat af ni.  takdenye aku nak ngabiskan kredit aku tok vote dorang ni.  mintak maap le banyak banyak.  lagipun vote2 ni haram kan.  yang aku dengar lah.  umpama judi.  ea ?

af9 ni aku suka hazama.  tapi takde lah gila.  sokong dia tok jadi juara jek.  ehe.  sebok nak sokong bagai nak rak.  sebok vote.  dapat hape ?  dia dapat 200k.  takdenye nak kongsi dengan kau.  haha.  


FINALIS AF9

TEMPAT PERTAMA - HAZAMA
lagu baru : cinta teragung



TEMPAT KEDUA - LENA
lagu baru : sisa kisah kita



TEMPAT KETIGA - FINA
lagu baru : menangis lagi


TEMPAT KEEMPAT - AZRI
lagu baru : niskala

NERA
lagu baru : hatimu milikku

tak dapat masuk final. tapi dapat rakam lagu baru.  minat dia ni. comel.

ERUL
lagu baru : legasi cleopatra

erul ni pun sama. tersingkir di saat akhir. tak bape minat pun. ehe


nak download semua lagu ni kat 4shared. tapi takde lagi.  haih.  takkan nak soh beli pulak.  kehkeh.

paling aku minat akademi fantasia ni akim af7.  kehkeh.  tapi dia tak kenal aku pun.  


hai handsome. jom kapel. wakaka. dalam mimpi pun tak dapat. kuikui.
ok lah. tata.



terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia