Friday, March 4, 2011

AKU MAIN FUTSAL ? ?

HAAHAHA.  main suka2 jek.  pandai pulak kan aku.  rajin pulak aku bersukan, berolahraga, beriadah ni.  lebihkan nak tido jek lah.  dari kat sekolah dulu lah.  time riadah.  jangan haraplah aku nak turun.   even time minum petang pon.  baik aku tido.  kroohhh.  time sukan sekolah lak, lebih baik aku menyorok ke, mengelat ke dari kena berlari 100m lah, lompat tinggi lah, lompat jaoh lah, lontar peluru lah.  apa kejadahnya semua itu.  malas aku.  kekeke.  aku pentido.  tapi tak pemalas sangat.  pemalas sikit jek.  hehek.  tapi untuk last sem ni kan, so aku pun merelakan lah diri untuk bermain futsal ini untuk masa depan kelas DSK4S1 kan.  HAHAHA.  bongok.  serius.  aku rasa seronok masa main walaupun tak menang.  dapat mengeratkan silaturrahim antara kami sekelas.  ayat kadang-kadang kena poyo sikit.  hik.  group aku yang diwakili oleh aku sendiri yang bertindak sebagai wing left, shida sebagai wing right, suhana sebagai penjaga gol, nana striker dan shira defend.  memang hebat lah group agogo ni kan.  alah, kalah bermaruah tu.  3-2.  rezeki si junior tu jek.  tak payah nak bangga sangat lah.  kakak2 bagi korang peluang jek.  wakaka.  hantar 3 wakil kelas, tapi 3-3 pemkalah.  halah menang pon bukan dapat duit 500k pon kan.  setakat hadiah yang tahpape jek t.  paling2 hamper.  takpayahlah.  HAHAHA.  (dah kalah memang macam ni)  kekeke.

pompon gurl DSK4S1

bola jaring. aku penyorak sahaja. ;)

ahli kelab - pemain & penyokong sporting

semangat kami ;)

warm up dulu~ t kekejangan. kekeke

gelecek2. out pulak. kekeke. good job

permainan dimulakan.

permainan tamat. penat. kalah. seronok ;)

walaupun kalah. tetap tersenyum. HAHAHA


terima kasih. sila baca lagi -_-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia