Tuesday, February 8, 2011

PERMATA YANG HILANG~

semenjak awak dah ada pengganti ni, awak mengabaikan saya.  melupakan saya.  kenapa ye?  saya sangat sedih.  saya bukannya cemburukan awak.  tidak sama sekali.  malah saya gembira melihat awak gembira.  tapi sikap awak berubah dengan kehadiran teman baru awak itu.  sehingga mengabaikan teman-teman awak yang dah lama bersama awak ni.  saya sangat merindui saat-saat kita bersama dulu.  semua kenangan tu saya sematkan selalu dalam ingatan saya.  ( kadang-kadang ayat aku agak skema kan ) hihik.  oke. sambong balik.  hmm.  saya terfikir2, kenapa awak berubah ye?  penampilan awak?  cara awak?  obviously berubah.  pelik lah.  disebabkan teman baru awak tu ke awak berubah dengan begitu sekali?  dulu awak bukan orang yang macam ni.  tapi bila ditegur, awak marah pulak.  hmm.  so, silent is better.;)  saya mahukan awak yang dulu.  boleh tak awak kembalikan itu?  saya terasa hati sangat dengan sikap awak yang dingin dengan saya.  langsung tidak mengendahkan saya.  senyap seribu bahasa.  saya anggap awak lebih dari yang awak sangkakan.  tapi mungkin awak hanya anggap saya sebagai biasa-biasa saja.  mungkin hanya saya saja yang lebih-lebih.  beria-ia.  saya rasa saya bertepuk sebelah tangan je.  saya tahu saya bukan teman yang sempurna.  tak seperti yang awak harapkan.  banyak perangai buruk dari yang baik yang ada dalam diri saya ni.   tapi biarkanlah.  saya hanya menjadi diri sendiri.   dah lama saya pendamkan jek perasaan ni.  tapi saya rasa nak luahkan kat sini.  mungkin lepas luahkan ni, saya rasa lapang sikit.  mungkin.  hehe.  okelah.  tu je kot.  tata.  terima kasih pembaca yang sudi membaca ini. ;) teruskan membaca.!

p/s : jangan salah anggap dengan tajuk entri yang diberikan.  tiada kene mengena dengan itu.  kekeke.

"permata" yang dimaksudkan adalah seseorang yang sangat berharga dalam hidup saya.  seseorang yang sangat saya sayangi.  cintai.  harap cik permata itu pun mempunyai perasaan yang sama macam yang saya rasa. ;)



terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia