Sunday, February 13, 2011

belajar dari kesilapan


maaf awak wat awak sakit hati
wat awak tersinggung dengan kata-kata saya
saya tak sepatutnya cakap macam tu kan
tanpa memikirkan perasaan awak
terima kasih kerana bersabar dengan saya
walaupun saya marah awak dengan semarah2nya pun
awak takde pon nak marah saya balik
terlalu penyabar nya awak kan
saya beruntung sangat sebab dapat awak
kalau dengan orang lain, saya rasa dah lama saya kena tinggal
kesabaran awak membuatkan saya lebih menyayangi dan menghargai awak
terima kasih membuat hidup saya sempurna dengan kehadiran awak
saya tak boleh janji yang saya tak akan marah awak lagi lepas ni
hik.
emosi saya memang selalu tak stabil
HAHAHAHA
cinta saya untuk awak sorang
simpan dan jaga elok2 ye


kesabaran kamu kecintaan saya ;)

epal untuk awak. hee :)

terima kasih. sila baca lagi -_-

2 comments:

blo-g-ing said...

sy maafkan, cpt nyanyi lagu hanyut(faizal tahir)!!

FARAH IZWANI RAMLI said...

maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu,
fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu,
bagaimana ku nanti,
bila tiada pengganti,
yang ku ada hanya kamu saja.
ILOVEUSOMUCH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia