Wednesday, February 16, 2011

kesilapan teknikal. kemaluan. HAHA~

maaf lah awak.  salah wish anniversary kan.  hik.  patotnya baru 2tahun1bulan.  tapi saya wish 2tahun2bulan.  over excited pulak kan.  yelah.  dah macam lama sangat kita kapel.  kekeke.  masa saya wish, awak pun wish gak 2tahun2bulan.  tapi malam baru awak tego saya.  ngok nye awak.  HAHA.  tapi masa awak tego tu, saya tengah marah kan dengan awak.  so saya wat tak tau jek. padahal saya senyum sendirik sebab malu.  hihik.  hadiah saya jangan lupa tau.  kekeke.  sebulan ke 2bulan ke, tak kesah lah.  yang penting, hati saya untuk awak sorang.  remember that my dear.  i dont want anyone except you.  ( geli kan, agak gedik, poyo, selekeh, bajet jiwang karat ) HAHAHA.  untuk awak yang saya sayang, jaga diri bebaik.  walaupun kita jarang jumpa, cinta jarak jaoh ( jaoh lah sangat ) heheehe.  tapi hati kita selalu dekat.  jap2 saya ada lagu untuk awak.  walau raga kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat.  bila kau rindu pejamkan matamu, dan rasakan a a a aku.  kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh, terhapus ruang dan waktu, percayakan kesetiaaan ini.  AISHITERU. 

see! siap tulis kat pasir pantai lagik. padahal salah. HAHA. dengan confidentnya mms kat awak. hik. malunye.

hanya kamu ;)

dari jaoh saya teropong awak.  jangan macam2 ye. kikiki


terima kasih. sila baca lagi -_-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
copyright@hakmilik kekal farah izwani. tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia